درآمد Clash of clans چند میلیارد تومان است؟

این درآمد بالا در واقع این شرکت را به بزرگ ترین شرکت سازنده پول تبدیل کرده است. این در حالی است که بانک ها و شرکت های بیمه اگرچه بیش تر از این پول به دست می آورند اما این بدین خاطر است که دارای شعبه های زیادی در سراسر جهان هستند.

بازی نبرد قبیله ها یا Clash of Clans یکی از بازی های معروف و محبوب موبایل در این چند سال اخیر می باشد. شاید بتوان گفت کسی نیست که حداقل اسم این بازی را نشنیده باشد. یکی از دلایلی که این بازی این قدر محبوب شده است، سبک بازی و آنلاین بودن آن می باشد، هرچند نباید نقش مهم تبلیغات بازی را دست کم بگیریم چرا که این امر در روند معرفی بازی نقش مهمی را بر عهده داشته است. طبق آخرین گزارشات، شرکت Supercell به عنوان سازنده این بازی، مبلغ ۸۷۱ میلیون یورو در طول این مدت از بازی کلش آف کلنز به دست آورده است.

همان طور که می دانید این رقم زیادی است مخصوصا هنگامی که شرکت نوکیا را به عنوان یکی از بزرگ ترین سازنده های گوشی در نظر می گیریم و می بینیم که این شرکت فقط مبلغ ۹۲ میلیون یورو در این مدت کسب کرده است. این یعنی اینکه شرکت سازنده بازی کلش یعنی Supercell ده برابر بیش تر از شرکت نوکیا توانسته است پول به دست بیاورد که این امر بسیار قابل ستایش است.

این درآمد بالا در واقع این شرکت را به بزرگ ترین شرکت سازنده پول تبدیل کرده است. این در حالی است که بانک ها و شرکت های بیمه اگرچه بیش تر از این پول به دست می آورند اما این بدین خاطر است که دارای شعبه های زیادی در سراسر جهان هستند. اما شرکت Supercell تنها با تولید یک بازی توانسته است این مقدار پول را به اصطلاح به جیب بزند.

ایده خرید جم در بازی بسیار زیرکانه است. همین ایده توانسته است مبلغ قابل توجهی را برای این شرکت به ارمغان بیاورد. اما با همه این مسایل اگر این شرکت بخواهد به همین شکل در اوج بماند، قطعا باید ترفندهای جدیدی را طراحی کند؛ در غیر این صورت بازی به صورت تدریجی رو به زوال می رود.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /