حل مشکل جیمیل و بازی هک شده کلش آف کلنز

با توجه به کامنتهای زیادی که در مورد هک شدن بازی کلش آف کلنز دوستان و یا هک شدن حساب جیمیل دریافت میکنیم تصمیم گرفتیم آموزش و در واقع راه حلی برای مشکل این قبلی افراد و همینطور افرادی که خواسته و یا ناخواسته جیمیل و اطلاعات اکانت خود را در اختیار افراد دیگر میگذارند ارائه دهیم . افراد زیادی در اینترنت و یا در بازی هستند که ممکن است به بهانه های مختلف نظیر هک بازی یا جم رایگان و یا حل مشکل شما ، از شما تقاضای یوزر و پسورد جیمیلتان را بکنند . به هیچ عنوان به هیچ کس حتی به برادر خود هم در این موارد اطمینان نکنید و در صورتی که چنین اشتباهی کردید بلافاصله به ریکاوری پسورد جیمیل از طریق سوالات امنیتی و یا ارسال پیامک به شماره تلفنتان اقدام کنید.

اگر باز هم با این روشها موفق نشدید اکانت خود را پس بگیرید باید تیکتی با این مضمون به سوپرسل از طریق ستینگ بازی قسمت help&support ارسال کنید. یعنی مطابق عکس زیر، اگر اندروید دارید باید بعد از رفتن به help&support بر روی نوار بالا که سیاه رنگ است، سمت راست آیکون ذره بین کلیک کنید تا پنجره جدیدی باز شود که بتوانید در آن تایپ کنید . اگر اپل هستید بعد از ورود به help&support باید روی نوار بالای سیاه رنگ سمت راست و بالا روی گزینه contact us کلیک کنید:

 

حل مشکل جیمیل و بازی هک شده کلش آف کلنز

حل مشکل جیمیل و بازی هک شده کلش آف کلنز

 

و متن زیر را بنویسید:

hi . someone has hacked my gmail account and even has changed every recovery option for resetting the password . he is in my village and making trouble for me and my gameplay. is there anyway if u can kick him out or i can change my gmail please

پس از چند روز در اینباکس بازی خود پیامی از سوپرسل دریافت میکنید که باید به سوالات آنها در خصوص بازی خود پاسخ دهید که آنها مطمئن شوند شما واقعاً صاحب بازی هستید .

این نامه باید متنی مشابه متن زیر داشته باشد :

Thanks for contacting us
We understand your account
may have been
compromised. As stated in
the previous response, we
would need you to contact us
via email (not within the
game) at
clashofclans.account(a)super
cell.com, and include the
following information:
1- Name of your village:
2- Name of your current clan:
3-Town hall level:
4- XP level (the number in the
“blue star”):
5- When (mm/yyyy) and
where (city & country) did you
create the village?
6- When did you notice that
your account was
compromised?
7- What devices do you use to
play the account?
8-This ticket number:
2657827
In these cases we need to
make sure that the rightful
owner recovers the
compromised account. To
verify this, we will need a
receipt of your first purchase
of gems for this account. If . you
don’t know where to look
for it, check out http://
support.appie.com/kb/ht… if
you made the order on iOS; if
you used Android, head over
to support.gooqle.com/
googleplav/….
Please try to provide the most
precise and accurate
information via email and not
from the game- as soon we
get this case, we’ll make sure
to get back to you.
Best regards

در این ایمیل از شما خواسته شده تا جواب سوالهای مطرح شده را به ایمیل clashofclans.account@supercell.com ارسال کنید. دقت کنید نباید تیکت بزنید باید حتماً ایمیل بزنید آنهم فقط به همین ایمیل . در ابتدای ایمیلی که میزنید حتماً حتماً باید تیکت نامبری که در آخر به آن اشاره شده را بنویسید . هر کس تیکت نامبر مخصوص به خود را دارد . مثلاً در این متن که در بالا آوردیم تیکت نامبر 2657827 است. این تیکت نامبر در واقع شماره پرونده شماست که در حال رسیدگی است.

و وقتی ایمیل میزنید بر اساس تیکت نامبر متوجه میشوند که این سوالهایی که جواب دادید مربوط به کدام بازی است و شما چه کسی هستید.

بنابراین در ایمیل جدید که ارسال میکنید نیازی نیست هیچ توضیح اضافه ای بدهید . فقط شروع میکنید به ترتیب شماره جواب ها رو مینویسید و گزینه هشت رو هم فقط و فقط مینویسید ticket number  و جلوی تیکت نامبر شماره تیکت را مینویسید . همین و بس!

دقت کنید جواب هر سوالی را نمیدانید میتوانید بنویسید i don’t remeber یا i don’t know و در جواب وسوالهایی که شک دارید میتوانید i think یا i guess اضافه کنید . مثلاً اگر در مورد لول خود شک دارید میتوانید بنویسید about 67 یا it must be between 67 to 70 . ولی سعی کنید جوابهای دیگر شما به واقعیت نزدیک باشد. از دادن جوابهای پرت بپرهیزید.

حال برای کسانی که زبان ضعیفی دارند سوالهایی که باید جواب دهید را ترجمه میکنیم:

1- اسم دهکده شما چیست ؟

2- اسم کلنی که در آن آخرین بار حضور داشتید (قبل از هک شدن) . دقت کنید بعضی از افراد ممکن است اصلاً در کلنی نباشند . در این موارد کافیست بنویسید i have never been in any clan

3-لول تاون هال شما . (یعنی لول خانه مرکزی دهکده شما)

4- میزان اکس پی XP (شماره داخل ستاره آبی سمت چپ بالای صفحه بازی)

5- چه ماه و سالی و از چه شهر و کشوری بازی خود را برای اولین بار ساختید ؟ یا اکانت ایجاد کردید؟

دقت کنید ماه و سال رو باید میلادی بنویسید . برای تعیین شهر و کشور خیلیها به مشکل میخورند . اگر روز اول با وی&پی&ان اکانت خودتون رو ساختید نباید بنویسید ایران . دقت کنید این سوال یکی از مهم ترین سوالهاست که خیلیها توش رد میشن . حتماً به whatismyipaddress.com برید و از اونجا چک کنید دقیقاً آی اس پی شما چه شهر و کشوریه . خیلی از آی اس پی ها هستن که با وجود اینکه شما داخل یک شهر هستید شهر دیگری رو نشون میدن . مثلاً ممکنه شما تهران باشید ولی وقتی آی پی آدرس میگیرید شهر رو بزنه همدان.

6- چه زمانی متوجه شدید که اکانتتون به اصطلاح ما هک شده ؟ (این بهشون کمک میکنه که فعالیت مشکوک رو تو اون تاریخ ببینن و بررسی کنن)

7- از چه دستگاههایی برای بازی کردن تا بحال استفاده میکردید؟

8- تیکت نامبر (که تو مورد هشتم فقط شماره تیکت رو مینویسید)

در آخر هم نوشته اگه رسید اولین خرید جم رو دارید براشون بفرستید که کسانی که خودشون با گیفت کارت خرید میکردن و گوگل هستن میتونن از wallet.google.com قسمت اول یعنی transactions رسید های خرید رو ببینن. افرادی هم که اپل هستن توی قسمت اکانت در برنامه آیتونز کامپیوتر قسمت purchase history میتونن مشاهده کنن. این قسمت اصلی نیست. در واقع اگه رسید داشته باشید خب مهر تایید محکمی میزنید روی حرفتون که شما صاحب بازی هستید . شرط لازمه و کافی نیست.

 

بعد از فرستادن این جوابها متنظر نامه بعدی سوپرسل باشید .

موفق باشید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
7
پاسخ مبین داوطلب 12 آگوست 2018

سلام خسته نباشید آقا من بازیابی کردم جیمیلم رو ولی الا نمیتونم برم توش جیمیل رو میزنم میشه رمز رمز رو نمیفرسه ب اون جیمیل که بازیابی کردم چ کار کنم

پاسخ مدیر سایت 13 آگوست 2018

سلام زنده باشید
شما به چه طریقی جیمیل تان را بازیابی کردید؟و چه رمزی قرار هست برای شما ارسال شود؟

پاسخ Iman 19 ژوئن 2018

Slm mn ye moshkel had daram pas bazimo faramosh kardam va kasi alan bazie mno hak karde motasefane gmailamo ham daqiq yadam nis chon mn bazio az aval daste khodam nabod vaqti ke town 3 bod gereftam va ta alan edame dadam vali jadidan moshkel pish omade vasam .
ID telegram mizaram age kasi mitone komakam kone lotfan dariq nakone
Iman_Naderan
Mamnon misham komak konin

پاسخ مدیر سایت 19 ژوئن 2018

سلام
دوست عزیز شما دو راه دارید:
1.جیمیل خود را بازیابی کنید تا بدون مشکل بتوانید وارد بازی شوید
2.اگر نمی توانید جیمیل را بازیابی کنید تنها روش اینکه که وارد بازی کلش شوید و در قسمت پشتیبانی مشکلتان را مطرح کنید تا خود سوپر سل مشکل شما را حل کند

پاسخ mohammad reza bazzi 3 سپتامبر 2015

سلام خدمت مدیر وب سهیت برا من همین مشکل بوجود اومد و تمام مراحل بالا رو انجام دادم و الان بازیم بن شده لطفا یک راه کار به من نشان بدین اطفا منو کمک کنید.اگه میشه به من ایمیل بزنین با تشکر از شما.

پاسخ مدیر سایت 4 سپتامبر 2015

درود
دوست عزیز دقیقا مشکل تون چیه
ایا بازیتون به جیمیل سینک بوده؟

پاسخ فرزین 19 ژوئن 2015

عالی بود

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /