چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

کامل ترین اموزش تصویری فعال کردن زیرنویس فارسی در برنامه km player

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

یکی از معروف ترین وپرکاربردترین نرم افزار پخش کننده فیلم که دربین کاربران رایج است نرم افزار KMPlayer است که در این پست قصد داریم که به شما نحوه اجرای صحیح زیرنویس فارسی را به طور کامل ودیگر تنظیمات زیرنویس را به شما اموزش دهیم .

اولین کاری که باید انجام شود مشخص کردن فایل زیرنویس مربوط به ویدئویی است که می خواهیم ببینیم و برای شناساندن زیرنویس به برنامه km  دو روش وجود دارد:

1-پس از اجرای ویدئو، فایل زیرنویس را بدرون km بکشید و زیرنویس را رها کنید

2-نام فایل زیرنویس را با نام فایل ویدئو یکسان کنید و درون یک پوشه قرار دهیدتا به محض پخش ویدئو آن ویدئو زیرنویس را مربوط به خود دانسته و نمایش دهد .

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

حال برای نمایش زیرنویس در KMPlayer با کلیک راست روی صفحه آن و ورود به منوی Subtitles و انتخاب Show/Hide Subtitle فعال می شود و یا فشردن دکمه Alt و حین نگه داشتن آن زدن دکمه X شما می توانید نمایش زیرنویس را فعال نمایید.(بالای برنامه  km  پیام Subtitled:Show نمایش داده می شود)

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

حال اگر زیرنویس مورد نظر فارسی باشد , احتمال دارد که زیرنویس به درستی نمایش داده نشود و برای اصلاح این حالت با فشردن کلید تابعی F2 و یا کلیک راست روی صفحه و از منوی Options بروی گزینه اول که Preferences است کلیک کردن , وارد صفحه تنظیمات می شوید.

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

حال بمانند تصویر باید از منوی آبشاری سمت چپ صفحه گزینه Subtitle Processing شوید و با کلیک بروی مثلث کوچک کنار آن زیر شاخه های آنرا مشاهده کنید و گزینه Font Style را انتخاب نمایید تا در سمت راست تصویر قادر باشید تنظیمات جدیدی را مشاهده کنید که در سه زبانه در دسترس هستند و هر یک برای یکی از زیرنویس ها تنظیم می شوند و در نتیجه ما قادریم تا سه زیر نویس برای یک ویدئو تعریف کنیم . حال در این بخش شما قادر خواهید بود تا از طریق گزینه Primary فونت زیرنویس خود را تعریف نموده و در پایین آن Substitute برای تعیین فونت جایگزین بکار می رود پس از Font Style و Font Size که برای شکل نمایش نوشته ها و اندازه آنها بکار می روند به گزینه مورد نظر خود می رسیم CharSet می باشد و باید آنرا به گزینه Arabic تغییر دهید تا از حروف فارسی پشتیبانی شود .

گزینه Letter spacing برای تعیین فاصله بین حروف است که برای فارسی بهتر است صفر باشد و Line spacing نیز برای تعیین فاصله بین خطوط است . حال فرض کنیم می خواهیم اندازه نمایش زیرنویس ها را تغییر دهیم اینکار را می توانیم با تغییر مقادیر Scale X و Scale Y انجام دهیم . در ادامه شما می توانید رنگ و شفافیت نمایش فونت را تغییر داده و یا برای آن پس زمینه ای تعریف کنید تا بهتر مشخص شود و یا کادر و یا سایه برای نوشته ها تعریف کرده و رنگ و میزان شفافیتی برای آنها تعیین کنیم .سرانجام با زدن گزینه Close تنظیمات ثبت می شود و با بستن KMPlayer و نمایش دوباره ویدئو نوشته ها فارسی خواهند شد .

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

حال که بالاخره می توانید نوشته ها را ببینید باید بررسی کنید که آیا نوشته ها به موقع بروی تصویر ظاهر می شوند و با صدا همخوانی دارند یا خیر.در صورت وجود ناهماهنگی شما می توانید با کلیک بروی علامت چرخ دنده و یا زدن دکمه Alt و حین پایین نگه داشتن آن فشردن G پنجره کنترل پدیدار می شود و از زبانه ای که با علامت A نمایش داده شده می توانید مانند تصویر شاهد تنظیمات زمانی زیرنویس باشید. حال باید ضمن نمایش ویدئو به اصوات گوش دهید و در صورت جلوتر بودن زیرنویس از صدا باید +Sync را فشرده و یا «]» را از روی کیبرد فشار دهید و در صورت جلوتر بودن تصویر بایستی -Sync و یا «[» را از روی کیبرد فشار دهید حال در صورت زیاد روی در تنظیم همواره می توانید Resync و یا Alt+Y را فشار دهید تا همه تنظیمات به حالت اولیه باز گردند . با همه این توضیحات شما دیگر نباید مشکلی در نمایش زیرنویس فارسی داشته باشید .

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

حال در صورتیکه تمایل داشته باشید تا تمامی منو ها و گزینه های موجود در برنامه را به زبان فارسی تغییر دهید می توانید با راست کلیک نمودن بروی تصویر و انتخاب عبارت Language از میان گزینه ها در منوی باز شده عبارت Farsi.ini را انتخاب نمایید تا زبان تمامی منوهای برنامه به فارسی تغییر نماید . بدین وسیله شما قادر خواهید بود تا براحتی با منوها و گزینه های برنامه تعامل داشته باشید ولیکن بعلت آموزشی بودن این مطلب ما همواره تلاش می کنیم تا آموزش ها را با زبان انگلیسی ارائه کنیم تا بلکه بدین واسطه شما بتوانید با منو های لاتین موجود در نسخه های قدیمی نیز به کار خود ادامه دهید .

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

با توجه به افزوده شدن یک پنل کناری جدید در KMPlayer که در مواقعی که به اینترنت متصل هستید سایر فیلم ها را به شما پیشنهاد می دهد پیشنهاد می شود که همواره از جدیدترین نسخه برنامه استفاده کنید و یا اینکه با کمک فایروال ویندوز دسترسی برنامه را به اینترنت محدود سازید تا نتواند اطلاعات لازم برای نمایش این اطلاعات را از اینترنت دریافت نماید.

 

پست های پیشنهادی:

کامل ترین آموزش حل مشکل ناخوانا بودن زیرنویس در km player

آموزش حل مشکل برعکس و سر و ته بودن زیر نویس فارسی در KMPlayer

اموزش تصویری اجرای همزمان چند فایل در KM Player

نشان ندادن زیر نویس در برنامه kmplayer

رفع مشکل به هم ریختن فونت‌های زیرنویس فیلم

آموزش اجرای چندین فایل همزمان در kmplayer

آموزش تصویری غیرفعال کردن تبلیغ در نسخه جدید کاام پلیر KMPlayer

آموزش حل مشکل برعکس و سر و ته بودن زیر نویس فارسی در KMPlayer

اموزش بازکردن زیرنویس فیلم ها در پلیرهایی اندروید

چگونه در Windows Media Player زیرنویس فارسی را فعال کنیم ؟

دانلود KMPlayer Pro _جدیدترین نسخه پرو کی ام پلیر اندروید

دانلودKMPlayer -جدیدترین نسخه مدیاپلیرکی ام پلیراندرویدی

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
496
پاسخ leila 29 می 2016

سلام ببخشید من ویندوزم 8
زمانی که زیرنویس رو به کامپلیر اضافه میکنم صداو تصویر نا هماهنگ میشه همگام سازی هم که میکنم چن دقیقه دیگه دوباره همون مشکل پیش میاد توویندوز 7 این مشکلو نداشتم دلیلشو نمدونید؟راه حلی نداره؟

پاسخ مدیر سایت 30 می 2016

درود دوست عزیز این مشکل میتونه دلیل مختلفی داشته باشه که یکی از مهمترین اونا ضعیف بودن سیستمتون هست.معمولا سیستم هایی که کارت گرافیک پایینی دارند این مشکلو دارند
چندتا را حل بهتون پیشنهاد میکنم:
1-فیلتر تبدیل تصویر رو غیر فعال کنید تا بار تحمیل شده ‫به CPU کم بشه
رای این کار ‫دکمه F2 رو بزنید و به بخش «پردازش تصویر» برید و از کادر شرایط، «هرگز» رو انتخاب کنید. حتی میتونید با شرایط تعیین کنید که برای چه فیلمهایی این فیلتر تبدیل فعال بشه یا نشه. به صورت پیش فرض برای ‫فیلمهای HD این فیلتر غیرفعال میشه اما مثل اینکه شما تنظیمات رو تغییر دادید.

علاوه بر این کار میتونید فیلتر مبدا برای ‫فیلمهای WMV مثل همین که اطلاعاتش رو گذاشتید رو تغییر بدید:
‫دکمه F2 رو بزنید و به بخش «فیلتر مبدا» و ‫تب «Windows Media» گزینه های مختلف رو امتحان و بهترین رو انتخاب کنید.

برای ‫فیلمهای MP4 هم باید قسمت کننده رو تغییر بدید:
باز ‫دکمه F2 رو بزنید و به یخش «قسمت کننده» برید و گزینه ‫مقابل MP4 رو تغییر بدید.
2-یکبار km پاک کنید و مجداد نصب کنید
3-‫اگه با این کارها درست نشد یعنی که مشکل از سیستمه و نمیشه کاریش کرد

پاسخ فاطمه 22 می 2016

سلام من يه سوال داشتم ازتون ممنون ميشم جواب بديد…اگر يه فيلمي كه انگليسي زبان باشه و زير نويس فارسي هم داشته باشه اما بخوايم به جاي زير نويس فارسي از زيرنويس زبان همون فيلم مثلا انگليسي استفاده كنيم بايد چكار كنيم !؟اصلا امكانش هست كه هميشه بتونيم زيرنويس زبان هر فيلمي رو بياريم !؟

پاسخ مدیر سایت 22 می 2016

درود دوست عزیز
بله همچین امکانی وجود داره فقط شما باید زیرنویس انگلیسی اون فیلم(که راحتر از فارسی هم تو نت میتونید پیدا کنید)دانلود کنید و ببینید

پاسخ حسین 21 می 2016

با سلام و خسته نباشید خدمت شما
خواهشمندم بنده را راهنمایی کنید
اسم فایل زیر نویس Persian SUB of life cycle.rar هست و وقتی هر دو فایل فیلم و زیر نویس رو هم نام میکنم بازم نمیاره حتی وقتی فیلم درحال پخش فایل زیر نویس رو روی صفحه میکشم ارور میده و پیغام وارنینگ میاد چه کار باید بکنم ؟خواهشمندم راهنمایی

پاسخ مدیر سایت 22 می 2016

درود اقا حسین
فایل زیرنویس شما زیپ هست و شما باید ابتدا با برنامه winrar فایل زیرنویستون از زیپ خارج کنید و سپس فایل زیرنویسی که از زیپ خارج کردیدو با اسم فیلم یکی کنید مشکلتون حل میشه
موفق باشید

پاسخ meysam 18 می 2016

alt+x رو هم امتحان کردم ولی درست نشد

پاسخ مدیر سایت 20 می 2016

اگر مطابق اموزش عمل کردید و جواب نگرفتید بهتره برنامه را پاک کنید و اخرین نسخه km دانلود و نصب کنید و مجداد تنظیمات این پست را پیاده کنید به احتمال زیاد مشکلتون حل میشه
موفق باشید

پاسخ meysam 18 می 2016

سلام ببخشید من تمام دستورالعمل هارو انجام دادم اما هنوز کلا حتی زیر نویس نشون نمیده چه انگلیسی چه فارسی

پاسخ مدیر سایت 18 می 2016

درود دوست عزیز
به احتمال زیاد زیرنویس شما حالت مخفی دارد برای نمایش پس از اجرای km playe از کلید های ترکیبی alt + X استفاده کنید
موفق باشید

پاسخ حمیدLMH 15 می 2016

سلا م من زیرنویسو نشون میده ولی بهضی زیرنویس هاانگلیسیه

پاسخ مدیر سایت 15 می 2016

درود
حتما زیرنویستون انگلیسی هست دوست عزیز

پاسخ malahat 15 می 2016

سلام به مدیر سایت واقعا باید خسته نباشید گفت به شما که پاسخگوی تک تک سوالات دوستان بودید
من ابتدا به مسیر اول که گفتید رفتم بعد از ریستارت سیستم مشکل حل نشد ولی با انجام روش دوم در توضیحتون مشکلم حل شد(save in word)
واقعاااااا ممنون و بی نهایت سپاسگذارمممممممم دوست عزیز

پاسخ مدیر سایت 15 می 2016

درود و ممنون
خوشحالم که این پست برای شما مفید بوده

پاسخ Ali 14 می 2016

با سلام منم مشکل اقا احمدرضا رو دارم تمام کارهایی که گفتین رو انجام دادم ولی خطش عجیبه.زبان فارسی هم رو ویندوزم نصبه.چیکار کنم.لطفا سریع بگین.تشکر

پاسخ مدیر سایت 14 می 2016

درود دوست عزیز
باتوجه به مشکلات تعداد زیادی از دوستان سه روش برای رفع مشکلتون بیان میکنم:
روش اول:

مرحله اول :
ابتدا از منوی استارت خود Control Panel را باز کنید ( معمولا در سمت راست منو قرار دارد)
نکته : اگر ویندوز 8 دارید و نمیدونید Control Panel رو چجوری پیدا کنید در قسمت سرچ یا جستجو اونو پیدا کنید.
مرحله دوم : در ویندوز 8 در قسمت کنترل پنل همانند شکل زیر روي clock، Language، and Reginal کلیک نمایید. ( ویندوز 8 و 8.1 )
نکته : در ویندوز 7 عبارت Reginal and Language Option را انتخاب کنید شاید شکل زیر با کنترل پنل شما متفاوت باشد اما در هر صورت مضمون شبیه به همان است و از روی آیکن ها متوجه میشید که آیکن ها یکی است و فقط عنوان آن فرق دارد.( ویندوز 7 و …)
مرحله سوم :
در پنجره ای که باز می شود بر روی آیکن Reginal کلیک نمایید و در پنجره ای که باز می شود Persian را انتخاب کرده و در تب بعدی هم کشور ایران iran را انتخاب نمایید. همانند شکل زیر ( ویندوز 8 و 8.1 )
برای ویندوز 7 در پنجره اي که باز ميشود به تب Advanced رفته و کادري رو که در قسمت Language for non-Unicode Programs قرار داره باز کنيد و Farsi یا Persian رو انتخاب کنيد ( ویندوز 7 و … )
بعد از این مراحل يک بار سيستم را ری استارت کنيد. از اين به بعد هيچ مشکلي با زيرنويس نخواهيد داشت.

روش دوم:

در برنامه KMPlayer دکمه F2 رو کیبرد را بزنید در پنجره‌اي که باز ميشه از سمت چپ قسمت تنظیمات زيرنويس و بعد از آن نوع قلم رو انتخاب کنيد.
‫در سمت راست کادر مقابل Charset رو باز کرده و عربي رو انتخاب کنيد.

روش سوم(جدید):

فایل srt را با word باز کنید.
پنجره ای ظاهر میشود که از شما میخواد Encoding را تعیین کنید که باید Arabic Windows را انتخاب نمایید و ok کنید.
مشاهده میکند که متن زیرنویس درست شده، تمام آن را کپی کرده و به Notepad انتقال دهید و سپس آن را با فرمت srt و utf-8 ذخیره نمایید.

اگر زیرنویس بازهم درست نشد ، زیرنویس دیگری را امتحان کنید و احتمالا دیگر زیرنویس ها با این روش درست می شوند.

پاسخ احمد رضا 12 می 2016

سلام من همه ی این کار هارو انجام دادم اما زیر نویس بازم با خط عجیبی نشون میده چی کار کنم؟؟؟

پاسخ مدیر سایت 12 می 2016

درود
ابتدا زبان فارسی ویندوزتون نصب کنید و بعد مراحلی که در نظر قبلی بیان کردم اجرا کنید مشکلتون حل میشه

پاسخ negin 12 می 2016

سلام من در زیرنوسم مشکل دوتایی شدن دارم میشه کمکم کنید.مرسی

پاسخ مدیر سایت 12 می 2016

درود
کلیدهار رجیستری kmplayer رو حذف کنید که تنظیماتش به حالت پیشفرض برگرده

پاسخ mehrdadm 28 آوریل 2016

سلام دوست عزیز ممنون از راهنمایی هاتون
من همه کارایی که گفتین واسه فارسی کردن زیرنویس انجام دادم ولی بازم همون حروف عجیب غریب اجرا میشه
چندتا زیرنویس دیگه هم دانلود کردم ولی همش همونجوریه حتی با wordpad اجرا میکنم زبانش عجیب غریبه اگه راهنماییم کنی ممنون میشم

پاسخ مدیر سایت 2 می 2016

درود لطفا نظرات این پست بخونید قبلا پاسخ داده شده
مراحل زیر را انجام بدید مشکلتون حل میشه:
مرحله اول :

ابتدا از منوی استارت خود Control Panel را باز کنید ( معمولا در سمت راست منو قرار دارد)

نکته : اگر ویندوز 8 دارید و نمیدونید Control Panel رو چجوری پیدا کنید در قسمت سرچ یا جستجو اونو پیدا کنید.

مرحله دوم : در ویندوز 8 در قسمت کنترل پنل همانند شکل زیر روي clock، Language، and Reginal کلیک نمایید. ( ویندوز 8 و 8.1 )

نکته : در ویندوز 7 عبارت Reginal and Language Option را انتخاب کنید شاید شکل زیر با کنترل پنل شما متفاوت باشد اما در هر صورت مضمون شبیه به همان است و از روی آیکن ها متوجه میشید که آیکن ها یکی است و فقط عنوان آن فرق دارد.( ویندوز 7 و …)

مرحله سوم :

در پنجره ای که باز می شود بر روی آیکن Reginal کلیک نمایید و در پنجره ای که باز می شود Persian را انتخاب کرده و در تب بعدی هم کشور ایران iran را انتخاب نمایید. همانند شکل زیر ( ویندوز 8 و 8.1 )

برای ویندوز 7 در پنجره اي که باز ميشود به تب Advanced رفته و کادري رو که در قسمت Language for non-Unicode Programs قرار داره باز کنيد و Farsi یا Persian رو انتخاب کنيد ( ویندوز 7 و … )

بعد از این مراحل يک بار سيستم را ری استارت کنيد. از اين به بعد هيچ مشکلي با زيرنويس نخواهيد داشت.
—————————————————————————————————————————————-

‫راه حل دوم (اين راه حل مشکل رو فقط براي KMPlayer حل ميکنه):

در برنامه KMPlayer دکمه F2 رو کیبرد را بزنید در پنجره‌اي که باز ميشه از سمت چپ قسمت تنظیمات زيرنويس و بعد از آن نوع قلم رو انتخاب کنيد.

‫در سمت راست کادر مقابل Charset رو باز کرده و عربي رو انتخاب کنيد.

پاسخ kozay 8 آوریل 2016

سلام خسته نباشید
من میخوام با 3.2 dvd shrink بک آپ بگیرم از فایل دی وی دی خودم اما نمیشه دقیقا میشه بگید این برنامه از چه فایلهایی پشتیبانی میکنه ؟

پاسخ مدیر سایت 12 آوریل 2016

درود دوست عزیز
اول اینکه به شما پیشنهاد میکنم برای بک اپ گیری از DVD بهترین برنامه NERO هست و شما به راحتی میتونید از DVD ایمیج بگیرید و استفاده کنید
ولی اگرم قصد استفاده از برنامهdvd shrink دارید پس اجرا برنامه ابتدا درایو DVD به برنامه معرفی کنید سپس بروی BACKUP کلیک کنید

پاسخ محمد 7 آوریل 2016

سلام و خسته نباشید.ممنون از برنامه خوبتون
یه سوال داشتم.من مشکل زیرنویس رو در km player قدیمی خودم با عربی کردن زبان km در تنظیمات F2 حل کرده بودم اما از وقتی جدیدترین نسخه km رو نصب کردم بعضی از زیرنویس های فارسی رو درست نشون میده بعضی رو نه.می خواستم بدونم مشکل از کجاست؟
با تشکر

پاسخ مدیر سایت 12 آوریل 2016

درودو ممنون
چون شما اشاره کردیدکه بعضی زیرنویس هارو نمایش میده پس به احتمال زیاد برنامه KM تنظیمه و اینکه بعضی از زیرنویس هارو نشون نمیده میتونه دلایل مختلفی داشته باشه
ابتدا مطمئن بشید که فایل زیرنویستون سالمه و مشکلی نداره (برای اینکار فایل زیرنویستون با نوت پد اجرا کنید تا مطمئن بشید که زیرنویس مشکلی نداره)
منظورتو از اینکه زیرنویس درست نمایش نمیده چیه؟اگر منظورتون اینه که با فیلم هماهنگ نیست خوب شما باید زیرنویس هماهنگ با فیلم دانلود کنید یا اینکه بصورت دستی خودتون زیرنویس عقب جلو کنید.
اگر زیرنویس ناخوانا نمایش داده میشه اموزش کامل درون سایت هست

پاسخ ياسي 22 مارس 2016

سلام خسته نباشيد،من زير نويسام به صورتsub subtitle fileوIdxهستن ولي درkmpاصلا باز نميشن،چيكار كنم؟

پاسخ مدیر سایت 25 مارس 2016

درود وممنون
مهم نیست که زیرنویستون چه پسوندی داره
هیچ کدام از مدیاپلیرها (چه km یا …)نمی تونند فایل زیرنویس اجرا کنند . بلکه شما باید فیلم اجرا و بعد زیرنویس باهاش هماهنگ کنید.
شما دو راه برای اجرا زیرنویس دارید
1-فیلم اجرا بعد زیرنویس بگیرید و درون km رها کنید
2-اسم فایل زیرنویس و فیلم رو یکی کنیدو درون یک پوشه قرار بدید و بعد فیلم و اجرا کنید .

پاسخ HESAM 18 مارس 2016

با سلام من زبان زیر نویسو عربی کردم ولی باز هم برام انگلیسی میاد لطفا راهنمایی کنین.با تشکر

پاسخ مدیر سایت 18 مارس 2016

درود
منظورتون چیه انگلیسی میاد؟
اگرزیرنویس انگلیسی نشون میده ربطی به تنظیمات نداره بلکه فایل زیرنویس شما انگلیسیه که باید زیرنویس فارسی دانلود کنید

پاسخ mohamadali 16 مارس 2016

سلام بسیار متشکرم از اموزش زیبایتان مشکلم حل شد

پاسخ نگین 14 مارس 2016

سلام یه سوال داشتم زیرنویس فیلی که گرفتم با فیلم هماهنگ نیست همش از {} چ و ج استفاده میکنم که با دیالوگ یکی بشه اما بازم همش در حال تغییره یعنی تا آخر فیلم باید دستم رو کیبورد باشه.فصل های قبلیه سریال اینطوری نبود یعنی وقتی دوبار (چ) رو میزدم دیگه تا آخر فیلم ثابت میموند اما این یکی همش از دیالوگ جامیمونه.با کام پلیر فیلمارو میبینم میشه راهنماییم کنید که چکار کنم که اینقدر درحال تغییرو جابه جایی نباشه و ثابت بمونه؟ممنون از لطفتون

پاسخ مدیر سایت 14 مارس 2016

درود
این مشکل بخاطر اینه که فایل زیرنویستون با فیلم هماهنگ نیست
برای رفع مشکلتون بهتره نسخه هماهنگ با فیلم دانلود کنید
البته بصورت دستی هم میتونید :فایل زیرنویستون با نوت پد اجرا کنید و زمان های زیرنویس با فیلم یکی کنید البته خیلی وقت گیره
پس بهتره نسخه هماهنگ با فیلم دانلود کنید

پاسخ پریسا 6 مارس 2016

سلام…من کلا با هیچ پلیر نمیتونم فیلم زیرنویس نگاه کنم…با هر نوع پلیری که فیلم رو باز میکنم سیستم ارور میده..نمیدونم چکار کنم؟چندین بار هم جدیدترین نسخه ها رو دانلود و نصب کردم…اما بازم مشکل ارور دارم

پاسخ مدیر سایت 6 مارس 2016

درود
با چه پیغامی روبه رو میشوید

پاسخ mehman 2 مارس 2016

سلام،ببخشید من یک سوال داشتم لطفا کمکم کنید.
ی فیلم به زبون اصلی که زیرنویس فارسی داره خریدم،زیرنویس در تلویزیون به درستی نمایش داده میشه ولی در لپ تاپم نه،در Kplayerفونت رو عربی کردم ولی بی فایده است،فایل زیرنویس جداگانه ندارم
لطفا بهم بگید چی کار کنم تا زیرنویس در بخش ویدیویی کامپیوتر نمایش داده بشه.مرسی

پاسخ مدیر سایت 3 مارس 2016

درود دوست عزیز
بطور کلی دو نوع زیرنویس داریم
1-جدا از فیلم که بصورت یک فایل جداگانه هست
2-زیرنویس چسبیده به فیلم
اگر زیرنویس به فیلم چسبیده باشه فرقی نمیکنه که از چه نرم افزاری استفاده میکنید و جزیی از فیلم هست و در هر صورت اگر فیلم پخش بشه زیرنویس هم نمایش داده میشه
چون زیرنویس در km نمایش داده نمیشه زیرنویستون جدا از فیلم هست
شما برای نمایش زیرنویس بهتره که از ویندوز مدیا پلیر خود ویندوز استفاده کنید نمایش داده میشه
ولی اگر قصد دارید با kmببینید ابتدا فیلم را اجرا کنید و زیرنویس بگیرید و بندازید در km
وقتی شما وارد پوشه فیلم میشوید اگر دقت کنید یکسری فایل های کم حجم در حدود چند کیلوبایت هست که اونا فایل زیرنویس هستند
یا اینکه کل پوشه فیلم کپی کنید در حافظه لب تاپ بعد فایل زیرنویس و فیلم یکی کنید تا پس از اجرای فیلم زیرنویس هم نمایش داده بشه
موفق باشید

پاسخ زهرا 21 فوریه 2016

سلام من مشکلم اینه ک زیرنویسم برعکس بر روی صفحه نمایش داده میشه باید چی کار کنم لطفا سریع جواب بدید ممنون میشم

پاسخ مدیر سایت 21 فوریه 2016

درود
اینجا کلیک کنید

پاسخ omid 12 فوریه 2016

سلام .اون اول زیر نویس من عجیب غریب بود و من به کمکتون درستش کردم ولی الان جمله هارو کاملا بر عکس مینویسه چیکار کنم؟!؟!؟!؟

پاسخ مدیر سایت 13 فوریه 2016

درود
در قسمت تنظیمات برنامه قسمت زیرنویس نحوه نماتیش زیرنویس تنظیم کنید

پاسخ mina 11 فوریه 2016

من یه فیلم کره ای دارم دوتا دیویدی اولش زیرنویسش باز نمیشه اما سه تا دیویدیش باز میشه این کارایی هم ک گفتینو انجام دادم اما باز نمیشه :(

پاسخ مدیر سایت 12 فوریه 2016

چون شما اشاره کردید که بعضی از قسمت هارو مشاهده میکنید پس مدیا پلیرتون مشکلی نداره و مشکل از فایل زیرنویس هست بهتره که زیرنویس فیلم دانلود کنید

پاسخ غزل 10 فوریه 2016

ممنون از پاسخگویی تون
اما انتخاب گزینه نمایش یا عدم نمایش زیرنویس هیچ تاثیری نداره… زیرنویس همچنان نشون داده میشه
و اینکه وقتی فیلم رو بصورت انلاین می بینم زیرنویسش هیچ مشکلی نداره

پاسخ مدیر سایت 10 فوریه 2016

مطمئن بشید که زبان فارسی سیستمتون نصب هست
بهتره از مدیا پلیر کلاسیک استفاده کنید

پاسخ غزل 9 فوریه 2016

سلام. وقتتون بخیر
ویدئویی رو از سایت تدتاک دانلود کردم با زیرنویس فارسی؛ یعنی زیرنویس بهش چسبیده. اما متاسفانه حروف جدا از هم نشون داده میشه
آیا راهی هست ک درست شه؟! ممنون از پاسخگویی و وقتی ک میذارین

پاسخ مدیر سایت 9 فوریه 2016

درود
دوست عزیز این زیرنویس به فیلم نچسبیده شما در هنگام مشاهده فیلم در km player کلیدهای ترکیبی Alt+X بگیرید تا زیرنویس مخفی بشه.
حالا شما زیرنویس هماهنگ با فیلم دانلود کنید و بدون مشکل فیلم مشاهده کنید
موفق باشید

پاسخ hasti 30 ژانویه 2016

خیلی خیلی خیلی خیلی عالی بود دستتون درد نکنه

پاسخ فاطمه 27 ژانویه 2016

سلام خیلی ممنون متشکرم خیلی کمک کرد

پاسخ مدیر سایت 28 ژانویه 2016

درود
ممنون خوشحالم که این پست براتون مفید بوده
موفق باشید

پاسخ زهره 21 ژانویه 2016

سلام و خسته نباشيد من همه ي كارهايي كه كفته شده رو انجام دادم اما بازم فارسي نشده جه كنم؟

پاسخ مدیر سایت 21 ژانویه 2016

درود
بهتره از سالم بودن زیرنویس و نصب بودن زبان فارسی سیستم مطمئن بشید

پاسخ ّFatemeh 19 ژانویه 2016

زیر نویس باز میشه.وقتی زیرنویسو میندازم روی صفحه مینویسه «زیرنویس باز شد»ولی نمیاد.چیکار کنم؟

پاسخ مدیر سایت 19 ژانویه 2016

شاید زیرنویس بصورت hide (مخفی) باشه یا اینکه تنظیمات زیرنویس مطابق اموزش نیست

پاسخ Mohammad 18 ژانویه 2016

سلام
من ی سریال میبینم توی سیستم من 3 قسمت اولش زیر نویس فارسیه بعد از قسمت 4 معلوم نیس چیه فقط تو سیستم من اینجور میشه

پاسخ مدیر سایت 19 ژانویه 2016

درود
چون سه قسمت اول درست نشان میده پس تنظیمات سیستم تون و برنامه درسته به احتمال زیاد مشکل از فایل زیرنویس

پاسخ سارا 6 ژانویه 2016

سلام…من تمام کارایی که گفته بودید رو انجام دادم اما اصلا زیرنویسم رو نشون نمیده…یعنی وقتی زیر نویس رو میکشونم داخل برنامه مینویسه فایل زیر نویس باز شد اما اصلا چیزی نشون نمیده…. میتونه مشکل از برنامه باشه؟؟؟؟

پاسخ مدیر سایت 7 ژانویه 2016

درود
برنامه معمولا مشکلی نداره ولی بازم یک دفعه پاک کنید و دوباره نصب کنید
بهتره مواردی که در نظرات قبل گفتم رعایت کنید مشکلتون حل میشه

صفحه بندی نظرات: 1 2 3 4 5 6 9
تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /