چگونه به اکانت فیس بوک هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم

هک شدن و عدم دسترسی به اکانت در سرویس های مختلف وب یکی از اتفاقاتی است که با توجه به اطلاع رسانی های فراوان هر روزه در سراسر اینترنت برای برخی از کاربران رخ میدهد.

بازیابی اکانتی که پسورد آنرا فراموش کرده اید

1.ابتدا وارد صفحه اصلی Facebook.com شوید و بر روی گزینه Forget your password (گذرواژه‌تان را فراموش‌ کرده‌اید؟) در بالا صفحه کلیک کنید.

 

نکته:اگر شما هنوز توسط اکانت خود در فیس بوک حضور دارید اما احساس میکنید که اکانت شما توسط شخص دیگری هک شده است براحتی میتوانید با ورود به این صفحه پسورد خود را عوض کنید.

 

2.سپس در صفحه بعد برای شناسایی خود یکی از سه فیلد ایمیل،آدرس پروفایل و یا نام خود را پر کنید(پیشنهاد میشود که فیلد ایمیل را برای اینکار انتخاب کنید) و بر روی دکمه Search (جستجو) کلیک کنید.

 

 

3.پس از انتخاب و شناسایی شما توسط فیس بوک،در صفحه بعد در صورتی که مشاهده نمودید که فیس بوک به درستی اکانت و ایمیل شما را انتخاب کرده است بر روی دکمه Send Codes and login to کلیک کنید.(در اینجا ما روش استفاده از ایمیل را انتخاب کردیم)

 

 

4.حال یک پنجره pop-up جهت اجازه دسترسی فیس بوک به ایمیلتان و شناسایی ایمیل در مرورگر شما نمایش داده میشود که شما باید ابتدا یوزرنیم و پسورد ایمیل آدرس خود را  وارد نمایید و سپس اجازه دسترسی را تایید کنید.

 

 

5.پس از انجام اینکار و انجام عملیات شناسایی توسط فیس بوک،اتوماتیک به صفحه دیگری هدایت میشوید که باید پسورد جدید و تکرار آنرا وارد کنید.در نهایت پس از تعیین رمز جدید بر روی دکمه change password (دگرگونی گذر واژه) کلیک کنید.

 

 

اکنون میتوانید با پسورد جدید وارد پروفایل خود شوید.

 

نکته:اگر روش های دیگری را برای شناسایی خود انتخاب نمودید ممکن است به یک کد فعال سازی که توسط فیس بوک برای شما ارسال میشود نیاز داشته باشید.

 

تغییر رمز و بازیابی اکانت هک شده فیس بوک

 

اگر اکانت فیس بوک شما توسط شخص دیگر هک شده است و شما نمیتوانید به پروفایل دسترسی داشته باشید مراحل زیر را برای تعیین رمز جدید و پس گرفتن اکانت خود طی کنید:

 

1.ابتدا وارد آدرس http://www.facebook.com/hacked شوید،سپس در این صفحه بر روی دکمه My Account Is Compromised کلیک کنید.

 

 

2.سپس شما باید مراحل شناسایی که در روش بازیابی اکانتی که پسورد آن فراموش شده توضیح داده ایم را طی کنید،تا اکانت مورد نظر شما که هک شده است توسط فیس بوک شناسایی شود.

 

3.پس از انجام مراحل شناسایی،شما باید پسورد قدیمی یا کنونی که از آن برای ورود به پروفایلتان استفاده میکردید اما در حال حاضر هک شده است را در کادر این صفحه وارد و سپس بر روی دکمه continue (ادامه) کلیک کنید.

 

 

4.در صفحه بعد فیس بوک ایمیلی را که قرار است کد فعال سازی برای آن بفرستد را به صورت کوتاه شده نمایش میدهید،برای ارسال کد بر روی دکمه Reset Password کلیک کنید.

 

 

5.در صفحه بعد شما باید کد فعال سازی که فیس بوک به ایمیل شما ارسال کرده است را در کادر Password Reset Code وارد کنید،برای دریافت کد فعال سازی به Inbox ایمیل خود مراجعه کنید و ایمیلی که فیس بوک برای شما ارسال نمود است را باز و کد فعال سازی درون محتوا ایمیل را کپی کنید.

 

 

6.پس از وارد نمودن کد بر روی دکمه Submit Code کلیک کنید.

 

 

7.در صفحه بعد یک پسورد جدید برای اکانت خود تعیین و بر روی دکمه change password (دگرگونی گذر واژه) کلیک کنید.

 

 

8.برای ادامه در صفحه بعدی بر روی دکمه continue کلیک کنید.

 

9.در این صفحه شما باید یک پسورد نهایی و جدید برای دسترسی به پروفایلتان تعیین کنید.پس از تعیین رمز جدید بر روی دکمه Submit کلیک کنید.

 

 

10.در ۲ صفحه بعدی نیز بر روی دکمه continue کلیک کنید.

 

11.حال اکانت شما از حالت قفل و هک خارج شده است و شما آنرا در اختیار دارید،در مرحله پایانی فقط کافیست یک سوال امنیتی برای ایجاد امنیت بیشتر پروفایل خودتان تعیین و بر روی دکمه Submit کنید.(سوالهای امنیتی در هر سرویسی نقش مهمی در بازیابی پسورد شما و پس گرفتن اکانت شما ایفا میکنند پس جواب آنها را خوب به خاطر بسپارید)

 

 

12.در آخر فیس بوک اطلاعات آپدیت شده اکانت شما را نمایش میدهد،اکنون میتوانید با رمز جدید به پروفایل خود دسترسی داشته باشید.

 

 

خوشبختانه شبکه اجتماعی فیس بوک در طی چند سال اخیر امکانات و ابزارهای امنیتی خوبی نظیر قابلیت Trusted Friends (دوستان مورد اعتماد) به سرویس خود اضافه کرده است که توسط این ابزار شما میتوانید امنیت پروفایل کاربری خود در این سرویس بهبود بخشید و از رخ دادن اتفاقات ناگوار  و از دست رفتن اطلاعات اکانت خود جلوگیری کنید.

 

همانطور که در ابتدای این پست نیز به آن اشاره شد در اختیار داشتن ایمیل آدرس و اطلاعاتی که شما بر طبق آنها در فیس بوک ثبت نام کرده اید یک امر حیاتی و مهم برای بازیابی و دسترسی دوباره به اکانت شما است.

انزل وب

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
207
پاسخ احسان 10 اکتبر 2015

‎ازمن اینو میخواد
If this account reflects your real name and personal information, please help us verify it.‎

پاسخ الطاف حسین 31 مارس 2020

سلام فسبوک من حک شده طوری که شماره تلفنم
راازدست دادم ویک نفر غریبه که یافته به اسم خود ثبت کرده واستفاده میکند وایمیل ادرسم را کی یکی ازدوستانم ساخته بود فعلا فوت شده ومنم پاسورد اش نمیدانم چگونه به اکاونت ویافسبوکم دسترسی پیدا نمایم باتشکر

پاسخ مدیر سایت 31 مارس 2020

سلام
برای رفع مشکلتون بایدازطریق لینک زیر به فیسبوک اعلام کنید که حسابتان هک شده و مراحل راطی کنید:
https://www.facebook.com/hacked?helpref=help_wizard

پاسخ احسان 10 اکتبر 2015

سلام فیس بوک من لاک شده ازم کارت شناسای میخواد ومنم جای هستم که کارت شناسای همرام نیست میشه راه حلی نشون یدید تشکر

پاسخ مدیر سایت 11 اکتبر 2015

درود
دوست عزیز بدون ارسال کارت شناسایی معتبر اکانت شما از حالت لاک خارج نمیشه تنها راه این که مدرک درخواستی رو ارسال کنید

پاسخ مونا 8 اکتبر 2015

سلام.بنده چند روز پيش در قسمت تنظيمات فيسبوك ايميلم رو تغيير دادم اما روز بعد كه خواستم وارد بشم با ايميل جديد نتونستم وارد بشم حتي ايميل قبلي و شماره موبايل رو هم زدم اما پيغامش اينه كه همچين اكانتي اصلا وجود نداره.ممكنه كمكم كنيد مشكل كجاست؟

پاسخ مدیر سایت 11 اکتبر 2015

درود دوشت عزیز هنگامی که شما ایمیل جدیدتون رو وارد کرد اون رو بعنوانprimary email انتخاب کردید اگر این روش به درستی انجام داده باشید نباید مشکلی پیش بیاد

پاسخ saleh 29 سپتامبر 2015

سلام متاسفانه گیر ویروس malware افتادم کمکم میکنید زدستش راحت بشم هنگام وارد شدن یه آنتی ویروس معرفی میکنه که انلودکن ولی نتیجه ائی نداره !

پاسخ مدیر سایت 29 سپتامبر 2015

درود طبق اموزش زیر عمل کنید

١. اجرای برنامه ویروس را متوقف کنید. برای این کار با فشردن Ctrl+Alt+Delete برنامه Task Manager را اجرا کرده و روی تکمه Processes در بالای پنجره کلیک کنید. سپس دو فرایند زیر را انتخاب و با کلیک بر روی End Process آنها را متوقف کنید:

mdefense.exe و uninstall.exe

٢. با اجرای regedit از گزینه Run منوی start رجیستری ویندوز را به نمایش در آورید. سپس مقادیر زیر را پیدا کرده و پاک کنید:

HKEY_CLASSES_ROOT\*\shellex\ContextMenuHandlers\SimpleShlExt
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{5E2121EE-0300-11D4-8D3B-444553540000}
HKEY_CLASSES_ROOT\Folder\shellex\ContextMenuHandlers\SimpleShlExt
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Malware Defense
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run “Malware Defense”

٣. فایل زیر از فولدر Sysyem32 ویندوز را پاک کنید:

mdext.dll

٤. فولدر زیر را پاک کنید:

C:\Program Files\Malware Defense

٥. تمامی فایل های با عنوان Malware Defense را جستجو کرده و پاک کنید.

٦. کامپیوتر را Restart‌ کنید. ویروس از سیستم شما حذف شده است.

پاسخ arash 9 سپتامبر 2015

سلام من اکانت فیس بوکم قفل شد واسه مسائل امنیتی موقعی هم که رفتم تحقیق کردم دلیلش اینه که چون ایرانی ها فیس تو کشورشون فیلتره مجبور هستن از فیلترشکن استفاده کنن در نتیجه هرموقع که میخوایم بریم فیس بوک یه ای پی جدید داریم در صورتی که باید فقط یدونه آی پی داشته باشیم واسه همین هم فیس بوک اینو بد میدونه و فک میکنه که اکانت شما توسط افراد دیگه ای هک شده و میخواد جلوش رو بگیره.
خب بریم سر اصل موضوع من اکانتم قفل شد و بعد از تقریبا 4الی 5 بار تلاش از طریق شناسایی افراد که عکس میده و باید بگی که اینا کی هستن تونستم اکانم رو آنلاک کنم وحالا واسه بار دوم اکانتم قفل شده حالا اون قسمتی که شناسایی میکنی دوستات خاکستری شده چون ی سری ازش استفاده کردم حالا تنها راهی که دارم از طریق اون ارسال عکسه که باید پاسپورت باشه کارت شناسایی یا گواهی نامه یا…
حالا من 14 سالمه و گواهی نامه ندارم پاسپورت ندارم کارت ملی ندارم کارت شناسایی نظامی ندارم باید چیکار کنم؟؟
اینم متن دقیقش
To make sure that this is your account, we need you to upload a colour photo of your government-issued ID. Your ID should include your name, date of birth and photo.
Acceptable IDs include your:
Passport
Driving licence
State-issued ID card
Military ID card
Immigration ID with signature
Please bear in mind that we can’t accept your profile picture.
Once we’ve received and reviewed a clear image of your ID, we will permanently delete your attached identification document from our servers.

پاسخ مدیر سایت 9 سپتامبر 2015

درود
دوست عزیز چون شما هیچ کدام از این مدارکی که مورد تایید فیس بوک هست رو ندارید(شناسه قابل قبول عبارتند از:گذرنامه،گواهینامه،کارت شناسایی صادر شده در ایالت،کارت شناسایی نظامی،ID مهاجرت با امضای)بهترین کار اینه که شما یک عکس از صفحه اول شناسنامه تون بگیرید و همراه با این عکس توضیح مختصر و کاملی درمورد اینکه سن تون کمه و هنوز هیچ کدام از مدارکی که شما درخواست کردید رو ندارم و همین مدرک (شناسنامه)دارم وهمچنین درخواست روش دیگه ای برای رفع بلوک کنید
ومنتظر فیس بوک باشید شاید قبول کنه یا روش دیگه ای برای رفع بلوک براتون تعریف کنه

پاسخ اباندخت 21 آگوست 2015

سلام . چطور میتوان ادرس ایمیل سرچ شده از قسمت سرچ sign in فیسبو ک در کامپیوتر را پاک کرد که در صورت استفاده دیگران از همان کامپیوتر به ادرس ایمیل ما پی نبرن ؟

پاسخ مدیر سایت 22 آگوست 2015

درود
باید هیستوری مرورگرتون رو پاک کنید که اموزش پاک کردن ان در مرورگرهای مختلف متفاوت است
برای مشاهده اموزش اینجا کلیک کنید

پاسخ سپهر 16 آگوست 2015

سلام من الان 4 روزه فیس بوکم نمیتونم وارد شم وقتی لوگین میشم مینویسه یکی قصد داشته وارد اکانت شما بشه و پایین گزینه لعو وادامه هستش هر چیم میرم جلو از اول میاد و اخر اخرا ی گزینه ایرو برای اپلود عکس گزاشته میشه کمکم کنین ممنون

پاسخ مدیر سایت 20 آگوست 2015

درود
دوست عزیز این مشکل بخاطر این است که کسی قصد داشته اکانت فیس بوک شما را هک کنه یا اینکه کسی رمز عبور اشتباه زده یا به هر دلیل دیگه فیس بوک ورود به اکانت شما رو بلوک کرده وتا زمانی که مراحل تعیین شده توسط فیس بوک را طی نکنید به اکانتتون دسترسی نخواهید داشت
معمولا برای رفع بلوک از شما تقاضای تاریخ تولد و رمز عبور میکنه و همچنین یک عکس به همراه اسم نمایش میده که از شما سوال میکنه که این عکس شما هست یا نه که اگر مراحلو درست طی کنید بلوک رفع میشه
خوب شما به پیامی که همراه اپلود امده توجه کنید ببینید که از شما میخواد چی رو اپلود کنید تا بلوک برطرف بشه

پاسخ mahdiye 15 آگوست 2015

سلام خسته نباشید
من خیلی به کمک شما احتیاج دارم 2 روزه که حساب فیسبوکم رو هک کردن و غیر فعالش کردن کار یکی از دوستامه خیلی احتیاج دارم متاسفانه ایمیلمم یادم نیست چی زدم فقط برای اون فیسبوک بود که یکی از دوستام بازش کرده بود الان هیچ جوری بهش دسترسی ندارم فقط پسوورد قبلیم یاذده هر کاری میکنم فقط کد به ایمیلم ارسال میشه که اصلا بهش دسترسی ندارم ….خواهش میکنم راهنمایی کنید الان فیسبوکمم غیر فعاله اگه بخواید رمز قبلی و نام کاربریمم میدم که برام درست کنید

پاسخ مدیر سایت 20 آگوست 2015

درود و ممنون
دوست عزیز کسی که به ایدی شما دسترسی داشته رمز ایمیل شمارو عوض کرده
چون شما به ایمیلتون دسترسی نداریدتنها راه شما برای بازگردانی اکانت فیس بوکتون ارسال مدارک به پشتیبانی فیس بوک است
البته توجه داشته باشید زمانی این روش کارایی دارد که شما هنگام ثبت نام در فیس بوک اطلاعاتتون رو بصورت کاملا صحیح وارد کرده باشیدوبا مدرک شناسایی ارسالیتون یکی باشه.
1-ابتدا شما یک عکس از کارت شناسایی معتبر (گذرنامه،کارت ملی و …) تهیه کنید
2.سپس یک متن درباره اینکه اکانتتون هک شده بنویسید همچنین اسم ایدی فیس بوک تون رو هم ذکر کنید
به پشتیبانی ارسال کنید و منتظر جواب باشید

پاسخ شراف الدين 14 آگوست 2015

سلام فيسبوم من هك شده به ما توسط فیسبوک دایمیل من مسیج شده ولی ازمن فاسورد ایمیل فراموش شده حلا چکار بکنم تا انرا فعال نمایم تشکر

پاسخ مدیر سایت 19 آگوست 2015

درود
دوست عزیز پیام تون خیلی واضح نبود
ولی این طور که متوجه شدم گفتید فیس بوکتون هک شده و شما پسورد فیس بوکتون رو فراموش کردید
بسیار راحت می تونید پسوردتون رو بدست بیارید
وقتی که وارد فیس بوک میشوید بروی فراموش کردن رمز کلیک کنید سپس شما در این مرحله باید ایمیل خود را وارد کنید تا یک لینک فعال سازی به ایمیلتون ارسال بشه و بعد رمز عبور جدید برای فیس بوکتون تعریف کنید
ولی اگر فیس بوکتون و ایمیلتون با هم هک شده باید به پشتیبانی فیس بوک اطلاع بدید تا کمکتون کنه
اگرم منظورتون از سوال چیز دیگه ای بود بیان کنید تا راهنمایتون کنم
موفق باشید

پاسخ puriya 29 جولای 2015

سلام. اقا این متنی که همراه عکس شناسنامه باید بفرستم تا اون ای دیمو کلا ببندنو میشه بزارین اینجا؟ اخه انگلیسیم خوب نیس نمیدونم چی بنویسم

پاسخ مدیر سایت 29 جولای 2015

درود
این متن را بفرستید فقط قسمت های مشخص شده را بهش اضافه کنید
Hello
I’m going to Delete account
But I forgot my email address and password
please help me
My facebook page:ادرس صفحه فیس بوکتون را اینجا وارد کنید
Name me:اسم و فامیلتون را اینجا وارد کنید

پاسخ puriya 27 جولای 2015

سلام .میشه ادرسی که من باید نام و فامیل و عکس شناسناممو بفرستمو بزارین ؟ در ضمن دقیقا از کجای شناسنامم باید عکس بفرستم؟ اخه اطلاعات شناسنامه بهرحال خصوصی هستش. درضمن کسانی که من عکس رو براشون بفرستم به زبان فارسی مسلط هستن که بفهمن اسم خودمه روی شناسنامه؟ ممنون از جوابتون

پاسخ مدیر سایت 27 جولای 2015

درود
شما یک عکس کامل از کارت ملی بگیرید وبفرستید
از ادرس زیر بهمراه توضیح بفرستید
https://www.facebook.com/help/contact/357439354283890

پاسخ puriya 26 جولای 2015

سلام من دو سال پیش یه ادرس فیسبوک به نام و فامیل اصلی خودم ساختم که بعد یک ماه نظرم عوض شد و یه ادرس جدید ساختم. الان بعد دو سال دیدم هنوز اون ادرس اولی که به اسم و فامیل اصلیم بود هنوز وجود داره! یعنی دوستام بخوان پیدام کنن سرچ کنن اون ادرس قبلی رو برام میاره که اصلا من نه پسووردش یادمه نه ادرس ایمیلی که بهش دادم.الان من چجوری میتونم اونو حذف کنم وقتی نه پسووردش یادمه نه ادرس اینترنتی که بهش دادم؟ اخه من با همون ادرس و شماره این صفحه جدید فیسبوکمو ساختم.برای همین وقتی تو قسمت گذرواژه تان را فراموش کردید شماره یا ایمیل خودمو سرچ میکنم فقط ادرس جدید فیسبوکمو میاره. چجوری اون قدیمیه رو حذف کنم که به اسم و فامیل خودمو؟ امکان هکش هست هک کنینش؟

پاسخ مدیر سایت 26 جولای 2015

درود
دلیلی نداره که اکانت شما بعد دوسال حذف بشه وبایدم باشه چون شما نه اونو غیرفعال ونه پاک کردید
چون شما اکانتتونو با اسم وفامیل واقعیتون ساختید الانم امکانش هست که بتونید اکانتتونو حذف کنید
برای اینکار شما یک درخواست به پشتیبانی فیس بوک بدید وتقاضای حذف اکانتتون رو بکنید
همچنبین در درخواست ادرس صفحه فیس بوکتون واسم وفامیل تون رو درج کنیدویک عکس از کارت شناسایی معتبر ارسال کنیدومنتظر جواب باشید
موفق باشید

پاسخ احمد 18 جولای 2015

سلام . ببخشید من تو صفحه فیس بوکم از الان نمیتونم فیلم آپلود کنم حدود دو سال دارم فیلم آپلود میکنم ولی امروز یک هو پیغامی میاد اینم متن پیغام the action attempted has been deemed abusive or is otherwise disalloed

پاسخ مدیر سایت 20 جولای 2015

درود
فیس بوک به شما اجازه اپلود نمیده چون فکرمیکنه که شمابه هر دلیلی دارید از فیس بوکتون سواستفاده میکنید بهتره به پشتیبانی فیس بوک درخواست رفع کنید
موفق باشید

پاسخ mohamad 11 جولای 2015

میگه باید یه کارت شناسایی بدی تا از بلک درت بیاریم.
منم عکس گواهی نامم را فرستادم ولی میگه معتبر نیست.

پاسخ مدیر سایت 12 جولای 2015

درصورتی ارسال کارت شناسایی شما باعث رفع بلوک میشه که اسم وفامیلی که در فیس بوک ثبت نام کردیدبا کارت شناسای کاملا یکسان باشه .
ایا با هم تطابق داره؟

پاسخ mohamad 8 جولای 2015

سلام
اکانت من غیر فعال شده باید چیکار کنم که فعال بشه.یه ایمیل هم دادم ولی جواب درستی ندادند.
لطفا بگید باید چی بنویسم.اگه امکنش هست متن انگلیسی را قرار بدید.

پاسخ مدیر سایت 9 جولای 2015

درود
دوست عزیز علت بلوک شدن اکانت شما چی بوده
وقتی شما ایمیل و پسوردتون وارد میکنید اگر اکانت شما بلوک شده باشد علت بلوک شدن و راه حله برطرف کردن بلوک را هم بیان میکنه .حالا شما اول علت بلوک شدن اکانتتون ذکر کنید تا نحوه رفع بلوک خدمتتون عرض کنم

پاسخ نرجس 5 جولای 2015

سلام من یه اکانت فیس بوک داشتم که اون رو دی اکتیو کردم. بعد از مدتی با یه اکانت جدید اومدم فیسبوک و شماره ای که فیسبوک برای فرستادن کد ورود ازم خواسته بود همون شماره ای رو فرستادم که برای اکانت اولم فرستاده بودم. حالا اکانت اولم اکتیو شده ولی من نمیتونم واردش بشم… چیکار کنم که دوباره وارد اون اکانت شم و غیرفعالش کنم.. ممنونم

پاسخ مدیر سایت 5 جولای 2015

درود
دوست عزیز همان طور که میدانید حساب کاربری فیس بود به دو طریق غیر فعال میشه:
1-حذف حساب کاربری فیس بوکتون :که بطور کامل پاک میشه و دیگه هم نمی تونید اطلاعاتتون را برگردانید و کامل پاک میشه
2- دی اکتیو کردن حساب کاربریتون:فیس بوک حساب شما را در حالت وقفه قرار میدهد یعنی اینکه اطلاعات شما با تمام مخاطبین و پیام هایتان در این شبکه اجتماعی محفوظ می ماند تا زمانی که خواستید دوباره حسابتان را فعال کنید بتوانید به آن اطلاعات دسترسی داشته باشید. شما همیشه میتوانید بعد از غیر فعال کردن حسابتان دوباره آن را فعال کنید
خوب چون دوباره شما از همون شماره استفاده کردید حسابتون فعال شده و اگر نمی تونید وارد بشیدطبق مراحل زیر عمل کنید
برای دسترسی باید یک درخواست فعال سازی حساب کاربری بدید که به لینک زیر وارد بشید:
اینجا کلیک کنید
در قسمت نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نشانی رایانه ورودی شما اطلاعاتی که برای پروفایل خودتون تعیین کردید بنویسید.

در قسمت ضمیمه کارت شناسایی از شما درخواست ارسال یک فایل که نشان دهنده هویت شما باشه مثل گذرنامه،کارت ملی، شناسنامه، گواهی نامه و هر چیزی که به نوعی هویت و ID شما نشون میده برای برسی هویت شما از طرف فیسبوک صورت بگیرد. اگر شما به اسکنر دسترسی ندارید، یک تصویر دیجیتالی از ID عکس بگیرد نیز پذیرفته خواهد شد.

و در پایان بر روی گزینه ثبت کلیک بکنید و منتظر پیامی از طرف تیم پشتیبانی و ارائه توضیحات و راه کارهایی برای بر گرداندن و فعال سازی دوباره پروفایل خودتون باشید.

بعد از چند ساعت یا چند روز یک ایمیلی از طرف تیم پشتیبانی به ایمیل شما با موضوع Re: Disabled Account Appeal-ID Request ارسال میشه

پاسخ جواد 21 ژوئن 2015

با سلام خسته نباشي
حساب كاربر ي فيسبوك من بشدت قفل شده اصلا باز نميشه چه بايد كرد؟

پاسخ مدیر سایت 21 ژوئن 2015

درود
دوست عزیز دلیل بلوک شدن حساب کاربریتون چیه وچه پیغامی میده

پاسخ محمد 16 می 2015

من درموقع ثبت نام در فیس بوک تاریخ تولدم رو فراموش کرده ام لطفا راهنمایی کنید

پاسخ مدیر سایت 16 می 2015

به یکی از دوستانتون که جای بجز فیس باهاشون در ارتباط هستید بگید تاریخ تولد شما رو نگاه کنند و بهتون بگه

پاسخ ندیم از بغداد 12 می 2015

سلام ندیم هستم از کربلا
یه سوال خیلی واجب دارم اینجا نمیشه مطرح کرد اگر امکانش باشه در لاین یا وایبر یا واتساپ و…
بتونم عرض کنم ممنونت میشم یه عمر دعات میکنم تو حرم اقا امام حسین ع

پاسخ مدیر سایت 12 می 2015

سلا زیارت قبول ممنون
به این ایمیل پیامبدید در خدمتم
abulfazlzare@gmail.com

پاسخ ونوس 7 آوریل 2015

سلام تروخدا کمکم کنید پیجم هک شده همه مراحلم انجام دادم اما نتونستم برگردونمش تروخدا کمکم کنی می خوام کلا ببندمش خواهش میکنم باید چکار کنم

پاسخ مدیر سایت 7 آوریل 2015

درود
دوست عزیز اگه نمی تونید به مدیریت حسابتون وارد بشید بروی فراموشی رمز عبور کلیک کنید تا یکسری مراحلی که فیس بوک برای بازگردانی رمز گذاشته طی کنید ورمزو بهتون میده
ولی اگه مطمئن هستید که هک شدید تنها راه اینه که هر چه سریعتر یک درخواست به پشتیبانی فیس بوک ارسال کنید بعد خودش راهنماییی تون میکنه
(یک درخواست به زبان فارسی و مشخصاتتون رو هم ارسال کنید)

پاسخ معصومه 28 مارس 2015

با عرض سلام و وقت بخیر و تشکر از مطالب مفیدتان:
اکانت قیسبوک من قفل شده و این پیغام را میده :
For security reasons your account is temporarily locked
If this account reflects your real name and personal information, please help us verify it.
بعد میخواد که یک سری از عکسهای دوستا را شناسایی کنم که نمیتوانم و جالبت اینکه میگه باید تصویر آدی کارت یا پاسپورتم را آپلود کنم برای شناسایی که این هم نمیشه . ضمنا من ار فیلتر شکن برای ورود به فیسبوک استفاده میکنم . لطفا در این زمینه راهنمایی بفرمایید . تشکر فراوان

پاسخ مدیر سایت 28 مارس 2015

درود
همان طور که تو پیام گفته به دلایل امنیتی اکانت فیس بوک شمارو قفل کرده
خوب شما برای اینکه بتونید اکانتتون رو از حالت بلوک خارج کنید باید یکسری مراحلی که خود فیس بوک براتون در نظر گرفته را طی کنید تا از بلوک خارج بشید.
این دوستای که میگه شناسایی کنید همان Friend هاتون هستند بهتر که شناسایی کنید تا نیاز نباشه مدارکی که از تون میخواد براش بفرستید
درمورد اینکه ازتون پاسپورت میخواد در صورتی مفیده که تمام اطلاعاتتون یا حداقل اطلاعات اصلی(نام،نام خانوادگی و..)که در موقع ثبت نام فیس بوک وارد کردیدبا پاسپورتتون باید هماهنگ باشه تا از حالت بلوک خارج بشه .
درصورتی که نمی تونید هیچ کدام از دو روش بالا را انجام بدیدبهتره که به پشتیبانی فیس بوک یک پیام فارسی بدید وازشون درخواست کنید که از حالت بلوک خارج کنه البته به همراه دلیل ارسال کنید

پاسخ دریا 25 مارس 2015

با سلام مجدد
و ممنون از پاسختون
منظورم اینه که اگر فردی بخواهد بدونه که مثلا دوستای توی فیس بوکش در چه مکان جغرافیایی واقع شدند و یا Ip اینترنتشون چیه می تونه؟

پاسخ مدیر سایت 25 مارس 2015

درود
اول اینکه نمیشه از طریق فیس بوک به ای پی یک نفر دست پیدا کرد
دوما فرض میکنیم که طرف به هر طریقی که بوده تونسته ای پی شمارو تو فیس بوک پیدا کنه(!!)خوب مگه میشه تو ایران با ای پی خودمون بریم تو فیس بوک!!!؟؟:نه چرا؟چون فیس بوک تو ایران فیلتره و حتما باید با فیلتر شکن واردش بشیم واساس کار فیلتر شکن ها هم اینه که ای پی شمارو تغییر میده و بستگی داره که از کدام سرورش استفاده میکنید(امریکا،کاناداو….)تو فیس بوکم ای پی شما همونه و ای پی واقعی شمارو نشون نمیده

پاسخ دریا 25 مارس 2015

سلام می خواستم بپرسم آیا کسی می تونه با فیس بوک به اطلاعات داخل لپ تاپ گوشی و یا مکانی که wifi در آن قرار داره پی ببره؟؟؟

پاسخ مدیر سایت 25 مارس 2015

درود
درست منظورتون متوجه نشدم
ولی اگه منظورتون اینه که مثلا اگه شما تو فیس بوک عضو هستید کسی میتونه به اطلاعات وای فای و اطلاعاتتون داخل گوشیتون پی ببره
اگه منظورتون اینه جوابش نه هست!!
چون چیزهایی که تو ایران درمورد امنیت فیس بوک میشنویم کاملا اشتباه است !!!! چون گروه امنیت فیس بوک خیلی قویه که بشه به این راحتی ها هکش کرد پس شمام خیالتون راحت باشه (ولی هیچ وقت نمیشه 100% از هک شدن در امان بود)

پاسخ رهــــــــــــــــــــا 22 فوریه 2015

سلام…..فیس بوک راهم نمیده…میگه قفل شده….

این پیغامو میده….

‎Your Account is Temporarily Locked‎
We’ve detected suspicious activity on your Facebook account and have temporarily locked it as a security precaution.
It’s likely that your account was compromised as a result of entering your password on a website designed to look like Facebook. This type of attack is known as phishing. Learn more in the Help Center.
Over the next few steps we’ll walk you through a security check to help secure your account, and let you log back in.
چه کنم…..

پاسخ مدیر سایت 22 فوریه 2015

درود
فیس بوک اکانت شما رو قفل کرده ودلیلش رو هم شما رو به عنوان سرقت هویت (فیشینگ) میشناسه.(ک روش برای به دست آوردن اطلاعات شخصی کاربران از شبکه های اجتماعی است. در این روش مهاجم با روش هایی کاربر را متقاعد می کند تا اطلاعات شخصی و مهم خود از جمله هویت فردی، یا هویت بازرگانی او همچون شماره حساب بانکی و رمز عبور فرد را به دست می آورد.)
همان طور که خودش هم گفته برای اینکه از بلوک خارج بشید باید چند مرحله امنیتی که براتون مشخص کرده رو طی کنید تا حسابنون باز بشه.
اینم ترجمه پیام:

حساب کاربری شما به طور موقت قفل شده
ما فعالیت های مشکوک در حساب فیس بوک خود را شناسایی کرده ایم و به طور موقت آن را به عنوان یک اقدام احتیاطی امنیتی قفل شده است.
این احتمال وجود دارد که حساب خود را به عنوان یک نتیجه از ورود رمز عبور خود را در یک وب سایت طراحی شده به مانند فیس بوک نگاه به خطر افتاده است. این نوع حمله است به عنوان فیشینگ شناخته شده است. بیشتر در مرکز راهنما بدانید.
در طول چند گام های بعدی ما به شما از بازرسی های امنیتی راه رفتن برای کمک به تأمین امنیت حساب کاربری خود، و به شما اجازه ورود به عقب در

پاسخ Aghamohmmad 19 سپتامبر 2017

سلام رمز فيسبوكم رو گم كردم الان رمز جديد ميا تو شماره يم شماره يم مسدود شده الان ميتونم شماره جديد يا ايميل واريد كنم رمزم بدست بيا رم رهنماي كن ممنون

پاسخ مدیر سایت 29 سپتامبر 2017

سلام
تا زمانی که شما به حساب کاربری فیس بوکتون دسترسی نداشته باشید نمی توانید شماره تلفن یا ایمیل را تغییر دهید!
ابتدا شما باید به یکی از روش هایی که فیسبوک در اختیار شما قرار میدهد رمز ورودتان را بازیابی کنید سپس اقدام به تغییر شماره تلفن و ایمیل کنید
ابتدا فراموشی رمز را بزنید و سپس اقدام به بازیابی کنید

پاسخ طناز 15 فوریه 2015

سلام.من از اکانت فیس بوک خدوم فقط جواب سوالات امنیتی رو یادم مونده. ولی نمیتونم خود سوالات را پیدا کنم. چطور میتونم به اونا دسترسی پیدا کنم.لطفا راهنماییم کنید

پاسخ مدیر سایت 15 فوریه 2015

درود
خوب اگه شما بروی فراموشی رمز عبورتون کلیک کنید یک لینک به ایمیل تون ارسال میشه که وقتی اونو باز کنید معمولا تاریخ تولدتون ازتون میخواد که اگه اونو درست بزنیدمیتونید رمز جدیدتون رو بذارید
ولی اگه بازم ازتون سوال امنیتی خواست می تونید به پشتیبان فیس بوک پیام ارسال کنید و تقاضای رمز عبور جدید کنید

پاسخ مینا 3 فوریه 2015

سلام. من اکانت فیس بوکم دی اکتیو بود هر از گاهی سر میزدم بعد دی اکتیو میکردم، دیروز که اکانتم رو باز کردم دیدم تمام افرادی رو که سرچ کردم تو قسمت people you may know هستن، چرا اینجوری شده؟من که غیر فعال بودم آیا ممکنه اکانت غیر فعال هم هک بشه؟ لطفا منو راهنمایی کنید

پاسخ مدیر سایت 3 فوریه 2015

درود
خوب خودتون اشاره کردید که هر از گاهی وارد اکانتتوت می شدید و نام یکسری از افرادو جستجو می کردید
خوب چون شما فیس بوکتون رو پاک نکردید و فقط غیر فعال اش کردید خوب طبیعی هست که فیس بوک افرادی را که شما جستجو کردید رو بعنوان دوست به شما پیشنهاد کرده(people you may know) و جزءدوستای شما نیستند بلکه یک پیشنهاد هست و طرف روحشم خبر نداره که شما اسمشو جستجو کردید!
حالا اینکه فیس بوک این افرادو تو قسمت people you may know برای شما نمایش میده یک چیز کاملا عادی هست و ربطی به هک شدن نداره چون خودتون گفتید اسم این افرادو سرچ کردید

پاسخ سارا 22 دسامبر 2014

با سلام
یه سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید
من اخیرا اسم یک نفر را چندین بار در فیس بوک سرچ کردم. امروز اسم این شخص به قسمت peopel you may know اضافه شده. میخواستم بدونم چون من این شخص را زیاد سرچ کردم اضافه شده؟ الان منم جز you may know اون هستم؟ یعنی فهمیده که من اسمشو سرچ کردم و از فیس بوکش بازدید کردم؟
لطفا پاسخ را به ایمیل من ارسال بفرمایید.

پاسخ مدیر سایت 23 دسامبر 2014

سلام
کلا یکی از ویژگی های فیس بوک این هست که افراد را بر اساس مشخصات، علاقمندی ها، محل زندگی و تحصیل و کار، و لیست دوستانتان فیس بوک در قسمت People You May Know برای شما به نمایش میذاره و طرف هرگز متوجه نمیشه که شما نام اونو سرچ کردید
پس اینکه شما نام یک نفر زیاد سرچ کردید بعد امده جزی از People You May Know در واقع فیس بوک این فرد را بعنوان یکی از دوستان شما به شما معرفی کرده است.

پاسخ nilufar 18 دسامبر 2014

سلام من تاریخ تولدم رو یادم نیست چی زدم حالا که میخوام وارد شم تاریخ تولد میخواد باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ مدیر سایت 19 دسامبر 2014

سلام
همون طور که تو نظرات گفتم بزنید فراموشی رمز عبور تا رمز عبور جدید براتون ارسال بشه بعد رمز خودتون را ریست کنید اگه بازم ازتون تاریخ تولد خواست بایداز مدیریت فیس بوک بخواهید تا ازblock خارجتون کند

پاسخ غزل 28 نوامبر 2014

سلام من داخل فیسوک بودم که برام پیغام اومد که خارج بشم و دوباره وارد بشم بعد از انجام اینکار چندتا عکس اومد روی صفحه و ازم پرسید که عکس کیا هست من سه بار اشتباه جواب دادم و حالا دیگه اون پیغام واسم نمیاد نمیدونم چجوری باید ایدیم رو برگردونم ؟ممنون میشم اگر کمکی کنید .

پاسخ مدیر سایت 1 دسامبر 2014

سلام غزل خانم
فیس بوک شما بلوک شده
برای خارج کردن از بلوک شما. اول قبل از اینکه وارد فیس بوک بشید روی forget pass کلیک کنید تاپسورد جدید به ایمیلتون ارسال میشه حال بروی لینکی که براتون ارسال شد کلیک کنید حالا برای ورود یک سری سوال از شما میپرسه مثل تاریخ تولد و عکس پروفایلتون که اگه درست جواب بدید بلوک رفع میشه ی

پاسخ پوریا 20 نوامبر 2014

سلام من اکونتم قفل شده بود بعد سوالای امنیتیم اشتباه جواب دادم همرو… حالا چیکار کنم؟؟؟

پاسخ مدیر سایت 20 نوامبر 2014

سلام شما اول باید اکانتتون را از حالت قفل خارج کنید برای این کار یا باید سوال امنیتی که موقع ثبت نام وارد کردید رو بزنید یا به مدیریت فیس بوک تقاضا بدید

صفحه بندی نظرات: 1 2 3 4
تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /