اینترنت رایگان و تا ۹۰ درصد تخفیف در مکالمات ایرانسل در دهه فجر

ایرانسل ار عرضه ۱۰۰مگابایت اینترنت همراه رایگان، تخفیف تا ۹۰ درصدی در مکالمات و اعطای بسته هدیه اینترنت همراه نامحدود به مشترکین خود به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه، تمامی مشترکینی که نسبت به خرید و فعالسازی سیمکارت اعتباری ایرانسل اقدام کنند از ۱۰۰ مگابایت اینترنت همراه رایگان به همراه طرح‌های تشویقی جشنواره زمستان بهره‌مند خواهند شد. همچنین تمامی مشترکین اعتباری ایرانسل در سراسر ایران می‌توانند در این ایام با استفاده از خدمات جزیره هوشمند ایرانسل، تا ۹۰ درصد در تماس‌های داخل شبکه خود تخفیف دریافت کنند.

از سوی دیگر، تمامی مشترکین سیمکارت‌های اعتباری ایرانسل که در ایام دهه مبارک فجر اقدام به خرید هریک از بسته‌های افزایشی اینترنت همراه بالا‌تر از ۵هزار تومان کنند، برای یک نوبت، یک بسته اینترنت همراه نامحدود شبانه با قابلیت استفاده از ساعت ۲ تا ۸ بامداد دریافت خواهند کرد و تمامی مشترکینی که در بازه زمانی یاد شده نسبت به خرید هریک از بسته‌های ترکیبی و یا افزایشی اینترنت همراه اقدام کنند در قرعه‌کشی ۳۶ سکه بهار آزادی شرکت داده خواهند شد.

اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات اینترنت همراه نسل ۲، ۳ و ۴ ایرانسل، خدمات جزیره هوشمند و طرح‌های تشویقی ویژه دهه مبارک فجر ایرانسل از طریق وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /