اموزش دریافت تماس های آیفون بر روی آیپد

با iOS 8 برای تماس گرفتن دیگر نیازی نیست که همیشه در کنار آیفون خود باشید.تمام دستگاه ها با سیستم عامل iOS 8 و مکینتاش ها با سیستم عامل OS X 10.10 که به یک شبکه Wi-Fi وصل شده اند و از یک Apple ID استفاده می کنند از تماس ها و پیام ها آگاه خواهند شد.

با توجه به اینکه iPad ها قابلیت تماس گرفتن را ندارند،ولی با iOS 8 شما میتوانید بوسیله وصل شدن به شبکه Wi-Fi با آی پد خود تماس حاصل نمایید.

 

زمانی که Notification را بر روی iPad خود می بینید می توانید بر روی Accept کلیک نمایید و یا این که با کلیک کردن بر روی Decline تماس های دریافتی را به صندوق صوتی خود انتقال دهید.شما همچنین می توانید که برای تماس های دریافتی از دست رفته خود یک یادآوری را تنظیم نمایید.

 

اموزش دریافت تماس های آیفون بر روی آیپد
مثل همیشه به راحتی صحبت کنید. از آنجایی که آی پد از سیستم صوتی خود استفاده می کند،برای دریافت تماس های خود از طریق آی پد نیازی به میکروفون و یا هدست خاصی وجود نخواهد داشت.

 

شما می توانید دفترچه تلفن خود را باز کرده و برای تماس بر روی آیکون آبی تلفن کلیک نمایید تا تماس مورد نظر شما برقرار شود.

 

همچنین همانطور که می دانید با کلیک کردن بر روی آیکون قرمز تماس خود را قطع کنید و یا اینکه با کلیک کردن بر روی دکمه های دیگر از دیگر ویژگی های تماس استفاده نمایید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /