آموزش انتقال خودکار ایمیل ها از ایمیل قبلی به ایمیل جدید

ممکن است بخواهید ایمیل جدیدی بسازید اما نگرانید که ایمیل های خود را در حساب قبلی از دست بدهید. اما نگران نباشید، در سرویس های ایمیل یاهو و جیمیل این امکان را دارید که ایمیل های خود را از یک حساب کاربری به حساب دیگر منتقل کنید و همه آن ها را در ایمیل جدید خود داشته باشید.
در جیمیل بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود، گزینه Accounts and Import در صفحه تنظیمات (Setting) را بزنید و روی Import mail and Contact کلیک کنید. جیمیل می تواند ایمیل های شما را در Yahoo! ،Hotmail و AOL و دیگر سرویس های ایمیل که از پروتکل POP3 استفاده می کنند، بازیابی کند.
.
البته این فرآیند ممکن است ساعت ها یا حتی روزها، بسته به تعداد ایمیل های شما، طول بکشد.

اما این خدمات را در یاهو باید در سرویس Yahoo Mail Plus جست وجو کنید. بعد از وارد شدن به حساب ایمیل یاهو، وارد بخش Mail Account در Options شوید و سپس روی دکمه Add کلیک کنید. در صفحه باز شده از شما خواسته می شود ایمیل قدیمی خود را وارد کنید.
.
در صورتی که ایمیل از طریق POP3 قابل دسترسی باشد، این گزینه پیام های موجود در ایمیل قدیمی شما را وارد ایمیل جدید یاهو می کند.
.
در این حالت اگر بخواهید ایمیل خود را از جیمیل به یاهو تغییر دهید و پیام های قدیمی خود را در یاهو داشته باشید، باید وارد اکانت جیمیل خود شوید، تب Forwarding and POP/IMAP در تنظیمات جیمیل را بزنید و گزینه Enable POP for all mail را فعال کنید. هنگامی که آدرس جیمیل خود را در یاهو وارد کردید، یاهو شروع به انتقال پیام های قبلی می کند.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /