آموزش کامل ارسال پیامک صوتی با ایرانسل

مشترکان سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانند با تماس با شماره تلفن گویای رایگان ۷۱۹، برای شماره مورد نظرشان پیام صوتی بفرستند.

ارسال پیامك صوتی یكی از خدمات جدید در دنیای گوشی های همراه است. البته طول پیغام ضبط شده حد اکثر می تواند ۶۰ ثانیه باشد و هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکین سیم کارتهای اعتباری ۶۲۰ ریال تعیین شده است.

این امکان برای مشترکین ایرانسل IranCell قرار گرفته که پس از ضبط پیام خود، بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از ۳ روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای (MMS) برای مخاطب موردنظرشان ارسال کنند.


نحوه ارسال پيامک صوتی ایرانسل:

بر اساس این سرویس پیشرو، هر زمان که خواستید، می توانید با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود پیغام بگذارید.

پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا پیام خود را به یکی از روش‌های زیر ارسال کنید:

پیامک:
مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه شما برای او پیامک صوتی گذاشته‌اید مطلع می شود و می تواند برای شنیدن پیام های جدید خود از شماره رایگان ۷۱۹ و برای شنیدن پیام های قدیمی خود از شماره ۷۲۰ (با هزینه معادل نرخ مکالمه درون شبکه) استفاده نماید.

تماس خودکار:
سیستم با مشترک مورد نظر شما تماس می گیرد و پیام شما را پخش می کند.

پیام چندرسانه‌ای:
پیام ضبط شده شما به صورت یک فایل صوتی برای مشترک ارسال خواهد شد.

امکان ارسال به دیگر مشترکین ایرانسل:

از دیگر قابلیت‌های این سرویس جدید، ارسال یک پیام صوتی برای چند مشترک و یا ارسال پیام صوتی دریافت شده، برای مشترکین دیگر با روشهای مختلف شامل پیامک، تماس خودکار و یا پیام چندرسانه‌ای است.

هزینه ارسال هر پیامک صوتی معادل ۶۲۰ ریال می باشد.

همه مشترکین اعتباری می توانند برای سایر مشترکین اعتباری و دائمی پیغام بگذارند.

در صورتی قادر به استفاده از این سرویس از طریق پیام چندرسانهای خواهید بود که تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و یا فعال نکرده‌اید، کد زیر را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)

آموزش کامل ارسال پیامک صوتی با ایرانسل

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /