بدون متوجه شدن شخص از استوری اینستاگرام اسکرین شات بگیرید!

کامل ترین آموزش تصویری اسکرین شات گرفتن از استوری به صورت مخفیانه در اینستاگرام بدون متوجه شدن شخص مقابل

 

بدون متوجه شدن شخص از استوری اینستاگرام اسکرین شات بگیرید!

یکی از قابلیت های پرطرفدار اینستاگرام، امکان قرار دادن استوری می باشد. در آپدیت های اخیر اینستاگرام، ویژگی ای به این قسمت اضافه شده است که شما وقتی از استوری شخصی اسکرین شات می گیرید، آن شخص متوجه می شود که شما از استوری او عکس برداری کرده اید. در واقع زمانی که این کار را انجام می دهید، یک ستاره کنار اسمتان که در لیست بازدیدکنندگان از استوری می باشد، ظاهر می شود و این بدین معنا است که شما از استوری اسکرین شات گرفته اید. با این وجود شاید برخی از افراد نخواهند طرف مقابلشان متوجه شوند که شما از استوری او اسکرین شات گرفته اید. با استفاده از آموزش زیر می توانید به صورت مخفیانه از استوری هر شخصی که می خواهید اسکرین شات بگیردید.

 

نحوه اسکرین شات گرفتن از استوری در اینستاگرام بدون متوجه شدن شخص مقابل:

 

روش اول(اسکرین شات گرفتن در گوشی):

در ابتدا وارد برنامه اینستاگرام در گوشی خود شوید. سپس قبل از اینکه وارد استوری فرد مورد نظر خود شوید، گوشی خود را در حالت Airplane mode قرار دهید. که برای این کار منوی بالای صفحه نمایش گوشی خود را پایین بکشید و روی آیکون مشخص شده ضربه بزنید.

 

بدون متوجه شدن شخص از استوری اینستاگرام اسکرین شات بگیرید!

 

 

سپس به استوری رفته و اقدام به اسکرین شات گرفتن کنید. بعد از آنکه این کار به پایان رسید، می توانید گوشی خود را از حالت پرواز خارج کنید.

 

 

روش دوم(اسکرین شات گرفتن در کامپیوتر):

 

 

شما می توانید این کار را در اینستاگرام دسکتاپ نیز انجام دهید. ابتدا وارد وبسایت اینستاگرام یعنی Instagram.comشوید و پس از ورود به حساب کاربری خود، روی استوری مورد نظر کلیک کنید و از برنامه snipping tool از آن استوری اسکرین شات بگیرید. برای دستیابی به این برنامه ویندوز می توانید نام آن را در نوار جستجو تایپ کنید.

 

 

بدون متوجه شدن شخص از استوری اینستاگرام اسکرین شات بگیرید!

 

 

با این دو روش، شما به صورت مخفیانه می توانید از استوری کسی عکس بگیرید و آن شخص متوجه این اتفاق نخواهد شد.

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /