اموزش دانلود ویدئو از سایت های ویدئوی آنلاین

تا بحال شده به سایت هایی که ویدئو های آنلاین رو به اشتراک میزارن برید اما ندونید چطوری ویدئو رو دانلود کنید ؟ اکثر سایت ها ی ایرانی دکمه ی Download دارن اما سایت های خارجی خیر . بعضا اکثرشون میگن IDM به راحتی دانلود کرد . با بنده همراه باشید .

 روش اول :

فزونه های idmmzcc.xpi ( فایرفاکس ) و IDM GCExt.crx ( کروم ) موجود در محل نصب دانلود منیجر رو پیدا کنید و روی مرورگر نصب کنید . این افزونه ها که مخصوص دانلود منیجر می باشند می توانند گزینه های دانلود را به کلیک راست مرورگر بیافزاید .

پس از نصب افزونه و اضافه شدن به کلیک راست ، می توانید به صفحه ی ویدئوی به اشتراک گذاشته شده بروید و بر روی قسمتی که فیلم پخش می شود کلیک راست کنید .روی گزینه یدانلود توسط IDM یا Download With IDM کلیک کنید . به احتمال زیاد فایل ویدئو شناخته خواهد شد

 

 

روش دوم :

این روش را در صورت عمل نکردن روش اول انجام دهید . احتمال عمل کردن این روش بیشتر از روش قبلی است . بر روی قسمتی از صفحه کلیک راست کنید و روی View Page Source کلیک کنید .

 

پنجره ای باز خواهد شد که حاوی تمامی کد های به کار رفته در صفحه وب مورد نظر می باشد . اگر شانس داشته باشید در همان اوایل صفحه لینک دانلود مشخص خواهد بود .

 

اما اگر لینک را ندیدید بازدن کلید های ترکیبی Ctrl + F سرچ را باز کنید . کادر سرچ در پایین پنجره قرار می گیرد . فرمت های احتمالی ویدئو را بایستی جست و جو کنید . مانند FLV ، AVI ، MP4 ، WMV . اگر باز هم شانس با شما یار باشد لینک مورد نظر نمایان خواهد شد . لینک را کپی کرده و با IDM دانلود کنید .

 

همچنین با استفاده از این روش میتونید بازی های فلش آنلاین رو هم دانلود کنید . بدین منظور بایستی در کادر سرچSWF. رو تایپ کنید .

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /