اموزش چک کردن پنالتی شدن سایت در گوگل

با این سیستم که تمروز معرفی میکنم میتوانید بفهمید که آیا سایت شما در پنالتی گوگل قرار گرفته است یا نه. گاهش اوقات دلیل افت بازدید ها و ورودی های گوگل به دلیل اضافه شدن سایت شما در سندباکس گوگل است. از طریق سایت زیر سات خود را چک کنید که از این موضوع مطمئن باشید که آیا سایت شما در سند باکس گوگل است یا خیر

 

پنالتی گوگل چیست؟

عبارتیست در توضیح این موضوع که گوگل میتواند رتبه وبسایت شما را توسط اعمال چند مجازات کاهش دهد، همینطور میتواند کلا وبسایتتان را از لیست نتایج SERP خود خارج سازد.

در ادامه هر دو این تاثیرات که منجر به کاهش در رتبه‌ی وبسایت میشود را مورد برسی قرار میدهیم.

 

مجازات در سطح کیــورد (keyword):

منفی شدن شماره کیـورد یکی از چندین مجازاتیست که گوگل به کار میبرد. بر این اساس رتبه های شما در موتور جستجوگر ۳۰، ۴۰، یا حتی ۹۰، رتبه کاهش خواهد یافت. برای مثال اگر مجازات ۴۰- دریافت کرده باشید، کیـوردی که رتبه ای حدود ۱۴ داشته، تحت تاثیر این پنالتی به رتبه ۵۴ کاهش پیدا خواهد کرد و به همین ترتیب این روند برای بقیه کیـوردها ادامه خواهد داشت. همچنین اگر از راهنمایی های خود گوگل به طور صحیح پیروی نکرده باشید، ممکن است گوگل وبسایت شما را به کلی از فهرست نتایج SERP خود خارج سازد و بهتر است بدانید که این مورد بر روند سئو شما تاثیر بسیار بدی خواهد گذاشت.

 

مجازات در سطح دامنه:

نوع دیگر از مجازات‌های گوگل در سطح دامنه اعمال میشود. میتوان گفت این مورد خطرناکترین مجازات گوگل می‌باشد. احتمال بازیابی وبسایت پس از تغییرات منفی ایجاد شده توسط آن حتی ۱% هم نخواهد بود. در این مجازات، گوگل وبسایت را تحریم کرده و آن را به کلی از فهرست حافظه و نیز نتایج جستجوی خود حذف میکند. اگر میخواهید مطمئن شوید که مورد هدف این نوع مجازات قرار گرفته اید یا نه، کافیست وبسایت خود را در گوگل با دو روش اسم آن و نیز سایت آن: yourwebsitename.com، جستجو کنید، اگر وبسایتتان در نتایج جستجو، نمایش داده نشد، صد در صد تحت تاثیر مجازات درسطح دامنه قرار گرفته اید. بازیابی پس از این مجازات غیر ممکن بوده و تنها راه این است که وبسایت جدیدی ساخته و به طور صحیح نکات سئو را برای آن به کار ببرید.

دو مورد ذکر شده جزو عمده‌ترین مجازات‌هایی است که گوگل بر روی وبسایت‌ها و بلاگ‌های متخلف اعمال میکند. وب مستر‌ها برای در امان ماندن از این مجازات‌ها می‌بایست از راهنمایی‌های خود گوگل در زمینه سئو پیروی کنند. در غیر اینصورت تاثیرات منفی زیادی خواهند دید و این امکان همیشه وجود خواهد داشت که گوگل در هر آپدیت الگوریتم‌های خود مانند پنگوئن، پاندا یا هر الگوریتم دیگری، کار آنها را خراب کند .

 

برای چک کردن پنالتی گوگل وارد سایت زیر شوید و ادرس سایت خود را وراد کنید

 

Google Penalty Checker

 

اگر سایت شما در پنالتی گوگل باشید مانند تصویر زیر با پیغام پنالتی بودن سایت شما با رنگ قرمز مواجه میشوید .

 

 

ولی اگر سایت شما در پنالتی گوگل نباشد مانند تصویر زیر با پیغام yoursite.com looks OK  مواجه میشوید ..

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /