معرفی بهترین بازی‌های رایگان برای کامپیوتر در سال 2014

در این دوره زمانه با این همه موبایل، تبلت و کنسول دیگر کمتر کسی سراغ پی‌سی‌ها را می‌گیرد. اما اگر شما (مثل من) هنوز به رسم‌های قدیمی پای‌بندید و علاقه خود را نسبت به بازی‌های کامپیوتر از دست نداده‌اید، پیشنهاد می‌کنم ادامه مطلب را از دست ندهید زیرا برترین عناوین رایگان کامپیوتر را برای‌تان گرد هم آورده‌ایم.

War Thunder

 

بازی در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد،در این عنوان شما از تانک و هواپیماهای جنگده برای پیروزی بر دشمن استفاده می‌کنید. این بازی تنها به صورت مولتی پلیر قابل اجرا خواهد بود. حجم بازی هم 6 گیگابایت ناقابل است!

Arche Age

 

اگر شما در زمان کودکیتان آرزو داشتید که روزی دزد دریایی شوید اما نتوانستید، خبری خوش داریم! حال می‌توانید در این بازی به یک دزد دریایی خوب تبدیل شوید. در این عنوان شما در آب‌های آزاد سفر می‌کند و باید سعی نمایید کشتی‌های دیگر را غارت و نابود کنید.

Nosgoth

 

این بازی همانند عناوین Taken و Mortal combat است. در این بازی شما در میان خون آشام‌ها و شکارچیان آن‌ها قرار گرفته‌اید و باید تصمیم بگیرید به کدام طرف می‌خواهید بپیوندید.

Team Fortress 2

 

این بازی را به عنوان پدر تمام عناوین مولتی پلیر در سبک shooter می‌شناسند. در این بازی (همانند counter strike) شما تیم خود را انتخاب می‌کنید و با گروه مقابل به مبارزه می‌پردازید.

Planetside 2

 

اگر شما عاشق فیلم‌های علمی و تخیلی هستید و اعتقاد دارید که موجودات فضایی وجود دارند، پس این بازی گزینه مناسبی برای‌تان است. در جنگی بزرگ و در میان تمام سیارات جهان قرار گرفته‌اید. این بازی در زمان آینده اتفاق می‌افتد. در این جنگ هر سلاحی را که بخواهید اعم از تفنگ، تانک، جت‌های جنگده در اختیار خواهید داشت.

America’s Army 3

 

این بازی از گرافیک نسبتا خوب و در سبک اول شخص ساخته شده است، شما یکی از سربازان ارتش الایات متحده امریکا هستید. در این بازی شما به کشورهایی همانند عراق و افغانستان اعزام می شوید تا با طالبان و تروریست‌ها مبارزه کنید.

Hawken

 

Hawken بازی بسیار جالبی است که توسط یک گروه 9 نفر کوچک ساخته‌ شده و توانسته خودش را به یک عنوان با ارزش تبدیل کند. زمانی که Hawken را بازی می‌کنید، احساس خواهید کرد که دقیقا در حال انجام یک عنوان از شرکت EA Games هستید که اصلا به نظر نمی‌رسد توسط یک گروه مستقل ساخته ‌شده باشد. در این بازی روبات‌ها باهم مبارزه می‌کنند و بازیکنان در مدهای مختلف می‌توانند یک بازی چندنفره بسیار هیجان‌انگیز را تجربه کنند. در این بازی سوار هیولاهای مکانیکی‌ای می‌شوید که سلاح‌های مختلفی روی آن‌ها قرارگرفته است.

تفنگ‌های ماشینی مختلف، Booster Jetها، راکت‌ها و سایر تجهیزات را در زمان کنترل روبات‌ها در اختیار دارید. هرکدام از نقشه‌های بازی را با انتخاب تجهیزات دلخواه برای روبات خودتان آغاز خواهید کرد. می‌توانید سلاح‌هایی را انتخاب کنید که در زمان‌ حساس نقش پشتیبان را ایفا کنند. می‌توانید روبات خود را به صورتی مجهز کنید که مقاومت زیادی داشته باشد و حتی می‌توانید آن را به شکلی طراحی کنید که سریع حرکت کند. همچنین این امکان را در بازی دارید که یک سلاح مخصوص هم برای خود انتخاب کنید که می‌تواند منطقه بزرگی را منفجر کند و آسیب زیادی به سایر روبات‌ها بزند.

Tribes: Ascend

 

این بازی به صورت آنلاین و توسط شرکت Hi-Rez Studios در سبک اول شخص ساخته شده است. شما باید سعی کنید مقام خود را افزایش دهید. بازی را با رتبه استخدامی آغاز خواهید کرد. بازی دارای 50 مقام مختلف است که در مراحل گوناگون باید آن‌ها را کسب کنید.

Warface

 

بازی Warface یکی از جالب‌ترین عناوین رایگان مولتی پلیر است و توسط شرکت Crytek (سازنده بازی فوق العاده Crysis ) ساخته شده است. بازی را می توان تا حد زیادی به سری Modern Warfare شبیه دانست با این تفاوت که در این بازی ابزار های جنگی بیشتری وجود دارد و از موتور گرافیکی CryEngine 3 بهره می‌برد.

World of Warplanes

 

اکثر ما در زمان کودکی وقتی بزرگترها سوال می‌کردند که می‌خواهی در آینده چه کاره شوی، سریع می‌گفتیم: خلبان! حال کمپانی Wargaming بازی‌ای را ساخته که همگی می‌توانیم در آن خلبان باشیم. ساختار بازی شبیه War Thunder است و در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد.

تمامی بازی‌های فوق رایگان بوده و می توانید آن‌ها را از سایت سازندگانشان دانلود کنید، تقریبا حجم تمام بازی‌ها بین 1 تا 4 گیگابایت است. البته در کشور ما بعضی افراد که از اینترنت با سرعت بالا و حجم نامحدود برخوردار هستند، تمامی بازی‌های فوق که هیچ، بازی‌های مثل Watch Dogs و Far Cry نیز برای آن‌ها رایگان خواهد بود!

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /