عیدی ایرانسل به تمام مشترکین دائمی و اعتباری خود به مناسبت عید نوروز 1398

عیدی ایرانسل به تمام مشترکین دائمی و اعتباری خود به مناسبت عید نوروز 1398

 

عیدی ایرانسل به تمام مشترکین دائمی و اعتباری خود به مناسبت عید نوروز 1398

امسال هم تمام اپراتورها همراه کشور همانند سال های قبل به مناسبت عید نوروز 1398،برای تمام مشترکین خود طرح هایی را بصورت عیدی درنظر گرفته اند! ایرانسل که یکی از بزرگترین اپراتورهای همراه کشور هست به مناسبت سال نو برای تمام مشترکین دائمی و اعتباری خود یکسری طرح و جوایز همانند دریافت 3 گیگ اینترنت فقط با پرداخت ده هزار تومان که در ادامه این پست ما تمام طرح هایی ایرانسل برای نوروز 98 را خدمت شما همراهان گرامی سایت کینگ تونت معرفی میکنیم.

 

طرح اول: بسته اینترنتی مخصوص بهار

 

 تمام مشترکین ایرانسل می توانند تا تاریخ 4 فروردین 98 بسته اینترنتی 3 گیگابایتی را فقط با پرداخت ده هزار تومان فعال کنند.

 

عیدی ایرانسل به تمام مشترکین دائمی و اعتباری خود به مناسبت عید نوروز 1398

 

طرح دوم:جایزه نوروزی لنز ایرانسل!

 

در تعطیلات نوروز امسال لنز را در اینستاگرام دنبال کنید، به تماشای برنامه‌های منتخب لنز بنشینید و جایزه بگیرید.

امسال هم مثل سال‌های قبل، در تعطیلات نوروز به تماشای لنز ایرانسل بنشینید و از فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا، برگزیده‌های اسکار و گلدن‌گلوب با دوبله اختصاصی و تمام برنامه‌های جذاب و هیجان‌انگیز تلویزیون بهره‌مند شوید. همچنین با تماشای برگزیده‌های لنز، یکی از برندگان خوش‌شانس ۷ تلفن همراه آنر ۱۰ لایت و ۷ ربع‌سکه طلا باشید.

برای شرکت در مسابقه کافیست از ۲۹ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فروردین ۹۸، هر روز به صفحه اینستاگرام لنز سر بزنید تا از فیلم‌ها و سریال‌های ویژه‌ مسابقه باخبر شوید و این برنامه‌ها را در اپلیکیشن لنز تماشا کنید. با تماشای هر کدام از این برنامه‌ها امتیاز بیشتری به شما تعلق می‌گیرد و شانس‌تان در قرعه‌کشی جوایز افزایش می‌یابد.

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
3
پاسخ امیر 15 می 2021

اینترنت 4.5G میخوام


نسخه اندروید: 11     مدل گوشی: Samsung a80

پاسخ همایون 23 مارس 2019

شرم آور است که ایرانسل حاضر نیست اقلا هزارتومان شارژ به مشترکین خود بدهد البته اینترنت هم که می فروشد سرعتش سه برابراست نه سرعت مصرفش منظورمه میگی نه امتحان کن یک مسیری انتخاب یک دفعه با ایرانسل یکبار باهمراه اول برو مثلا 150مگ ایر50مگ کمتر همراه…خرج میشود

پاسخ رمضان 21 مارس 2019

واقعا چقدر عیدی میدن
یه دفعه ورشکست نشن

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /