آموزش تصویری ثبت نام در اپلیکیشن آنتن اندرویدی

کامل ترین آموزش تصویری ثبت نام در اپلیکیشن آنتن اندرویدی

 

آموزش تصویری ثبت نام در اپلیکیشن آنتن اندرویدی

آنتن اپلیکیشنی جهت تماشای برنامه های صدا و سیما می باشد.شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید برنامه های تلویزیون ایران را به صورت مستقیم تماشا کنید.هچنین شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به آرشیو برنامه های صدا و سیما نیز دسترسی داشته باشید و در مواقعی که نمی توانید برنامه مورد علاقه خود را از تلویزیون تماشا کنید می توانید آن برنامه را در آرشیو آنتن بیابید و آن را ببینید.همچنین یکی از بهترین امکانات آنتن پخش مستقیم مسابقات ورزشی می باشد.
شما با استفاده از آنتن می توانید مسابقات ورزشی که صدا و سیما آن ها را پخش نمی کند را به صورت مستقیم و با کیفیت بالا تماشا نمایید.استفاده از تمامی این امکانات در اپلیکیشن آنتن رایگان می باشد.جالب است بدانید این اپلیکیشن به عنوان اپلیکیشن برگزیده سال 96 از سوی کاربران انتخاب شد. برای استفاده از آنتن کافیست عضو این اپلیکیشن شوید.با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه در کوتاه ترین زمان عضو اپلیکیشن آنتن شوید.

 

نحوه ثبت نام و ساخت حساب کاربری در اپلیکیشن آنتن:

برای عضویت در اپلیکیشن آنتن ابتدا باید جدید ترین نسخه آن را دانلود و سپس نصب نمایید. در صورت نیاز می توانیدنسخه مخصوص اندرویدآنتن را از این صفحه دانلود کنید.

پس از نصب اپلیکیشن آنتن باید وارد آن شوید.

هنگامی برای اولین بار وارد آنتن می شوید صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود.

در این قسمت شما باید آیکون ورود که در تصویر مشخص شده است را لمس نمایید.

آموزش تصویری ثبت نام در اپلیکیشن آنتن اندرویدی

 

حال در این مرحله کافی ست شماره تلفن همراه خود را وارد کادر مشخص شده نمایید و در انتها آیکون تایید که در تصویر مشخص شده است را لمس نمایید.

 

آموزش تصویری ثبت نام در اپلیکیشن آنتن اندرویدی

 

اکنون یک کد 5 رقمی از طریق SMS برای شما ارسال می شود.

پس از دریافت SMS باید کد 5 رقمی را در کادر مشخص شده وارد نمایید و در انتها آیکون تایید را لمس نمایید.

 

آموزش تصویری ثبت نام در اپلیکیشن آنتن اندرویدی

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /