آموزش ساخت و تغییر لینک گروه در روبیکا

آموزش تصویری ساخت لینک عضویت در گروه روبیکا و تغییر آن

 

آموزش ساخت و تغییر لینک گروه در روبیکا

روبیکا یکی از بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های ایرانی می باشد.شما با استفاده از روبیکا می توانید به دنیایی از بهترین فیلم و سریال های جهان دسترسی داشته باشید.یکی از امکانات ویژه ای که روبیکا در اختیار کاربران خود قرار داده است استفاده از ترافیک رایگان می باشد.به طور مثال هنگامی که شما بسته ایرانسل یا همراه اول فعال داشته باشید هنگامی که از روبیکا استفاده می کنید به هیچ عنوان از میزان حجم بسته اینترنت شما کاسته نخواهد شد.همچنین شما می توانید به صورت کاملا رایگان با دوستان خود چت کنید و برای یک دیگر عکس و فیلم بفرستید و با دوستان خود گروه های مختلف تشکیل دهید.هنگامی که شما در روبیکا گروه می سازید می توانید برای گروه خود لینک بسازید و از طریق لینک ساخته شده دوستان خود را به گروه دعوت نمایید.با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه برای گروه خود در روبیکا لینک بسازید و همچنین آن لینک را تغییر دهید.

 

نحوه ایجاد لینک برای گروه روبیکا و تغییر آن:

 

برای ساخت لینک گروه در روبیکا ابتدا باید اپلیکیشن روبیکا را اجرا نمایید و سپس گروهی که قصد ساخت لینک برای آن را دارید را انتخاب نمایید.

هنگامی که وارد گروه مورد نظر شدید ، بروی عکس آیکون گروه ضربه بزنید.

 

آموزش ساخت و تغییر لینک گروه در روبیکا

 

اکنون در این مرحله لیستی از امکانات و تنظیمات گروه برای شما نمایش داده می شود. در این قسمت شما باید آیکون لینک عضویت در گروه که در تصویر مشخص شده است را لمس نمایید.

 

آموزش ساخت و تغییر لینک گروه در روبیکا

 

همان گونه که در عکس زیر مشخص شده است لینک گروه دارای کاراکتر های متفاوت و بسیار زیادی می باشد.
شما برای ارسال لینک گروه برای دوستان خود، باید آن را کپی کنید یا این که آن لینک را در شبکه های اجتماعی یا دیگر پیام رسان و یا دیگر گروه های روبیکا به اشتراک بگذارید.

 

آموزش ساخت و تغییر لینک گروه در روبیکا

 

هچنین شما می توانید لینک گروه خود را تغییر دهید.
برای انجام این کار کافی ست آیکون تغییر لینک که در تصویر مشخص شده است را لمس نمایید.

 

آموزش ساخت و تغییر لینک گروه در روبیکا

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /