اموزش ذخیره عکس با کیفیت در نرم افزار Snagit

نرم افزار TechSmith SnagIt را میتوان یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای فیلمبرداری و عکس برداری از صفحه نمایش دانست. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و کاربران زیادی از این برنامه بهره میگیرند. در این ترفند قصد داریم روشی بسیار کارآمد را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید کیفیت عکسی که با این نرم افزار از صفحه میگیرید را تا مقدار زیادی بالا ببرید.


 


هنگامی که شما از قسمت مورد نظر خود عکس گرفتید ، صفحه ای با نام SnagIt Capture Preview باز می شود که امکان ویرایش و ذخیره عکس در آن وجود دارد.
شما بعد از انجام عملیات ویرایش می توانید بر روی دکمه Save as یا Finish کلیک کنید تا عکس خود را ذخیره کنید. با زدن یکی از دکمه های مذکور صفحه ی ذخیره شدن باز می شود که اگر پسوند فایل عکس شما روی jpg باشد می توانید کیفیت عکس را تغییر دهید. در حالت عادی کیفیت عکس روی 90 تنظیم شده است. اکثر کاربران بدون توجه به گزینه ی Options در صفحه عکس خود را ذخیره میکنند.
حال در صفحه ذخیره بر روی گزینه …Options کلیک کنید و عدد جلوی کلمه ی Quality را به 99 تغییر دهید.
درست است که تغییر زیادی بر کیفیت عکس ندارد ولی مطمئنا تاثیر خواهد داشت خصوصا در مورد حرفه ای ها و کسانی که با ویرایش عکس سرو کار دارند.

سرزمین دانلود

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /