آموزش قرار دادن عکس و فیلم های گالری در استوری اینستاگرام

کامل ترین آموزش قرار دادن عکس و فیلم های گالری در استوری اینستاگرام

ترفند عملی برای قرار دادن عکس و فیلم قدیمی در استوری

آموزش قرار دادن عکس و فیلم های گالری در استوری اینستاگرام

استوری های اینستاگرام به این منظور ایجاد شده تا شما لحظات روزمره خود را بلافاصله به اشتراک بگذارید. خیلی واضح نیست که چگونه عکس ها یا ویدیوهای گالری خود یا عکس دوربین را دراستوری های اینستاگرام آپلود کنید، به ویژه عکسها و ویدیوهای قدیمی که 24 ساعت پیش گرفته اید. پس از آشنا شدن با ویژگی های استوری ها، برخی از کاربران اینستاگرام حقه هایی پیدا کردند تا استوری خود را از گالری یا دوربین در اینستاگرام قرار دهند. بیایید ببینیم چگونه این کاربران موفق به انجام این کار شده اند.

 

1.چگونه عکس و فیلم  را از گالری در استوری اینستاگرام آپلود کنیم؟

آموزش اضافه کردن عکس هایی که تا 24 ساعت پیش گرفته اید

از آنجا که استوری ها در مورد به اشتراک گذاری روز شماست، اینستاگرام تنها به شما اجازه می دهد عکس ها یا فیلم هایی را که در طول 24 ساعت گذشته گرفته اید اضافه کنید. برای اضافه کردن عکس ها / فیلم ها از گالری به استوری اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید :

گام 1. اینستاگرام را بر روی گوشی اندرویدی یا آیفون خود باز کنید.روی ایکون دوربین در گوشه بالا سمت چپ برنامه ضربه بزنید

 

آموزش قرار دادن عکس و فیلم های گالری در استوری اینستاگرام

 

مرحله 2. شما وارد صفحه ضبط ویدئو می شوید. به جای ضبط یک ویدیو، برای وارد کردن عکس ها و ویدیوهای گالری خود، صفحه را بالا بکشید. فقط عکس ها و ویدیوهایی که در 24 ساعت گذشته گرفته اید، نشان داده می شود.

 

آموزش قرار دادن عکس و فیلم های گالری در استوری اینستاگرام

 

مرحله 3. عکس یا ویدیو را انتخاب کنید و روی”Your Story” (استوری شما) در پایین ضربه بزنید تا عکس یا ویدیو گالری را به استوری خود اضافه کنید.

 

آموزش قرار دادن عکس و فیلم های گالری در استوری اینستاگرام

 

نکته:

1.اگر این اولین استوری امروز شما است، شما می توانید به طور مستقیم روی آیکون استوری خودتان ضربه بزنید تا  آپلود عکس ها از گالری شروع شود .

2.برای قرار دادن ویدیوهای گالری / عکس دوربین دراستوری ها، فیلم ها نباید بیش از 60 ثانیه باشد.

 

اضافه کردن عکس ها/فیلم های قدیمی از گالری/دوربین:

ممکن است فکر کنید: اگر بخواهم عکسهایی که قبل تر از 24 ساعت پیش گرفته شده را به استوری های اینستاگرام  آپلود کنم، چه کاری باید انجام دهم؟ این اتفاق زمانی افتاد  که ما چند عکس  خیره کننده گرفتیم اما تا روز بعد وقت نداشتیم آن ها را به اینستاگرام ارسال کنیم. برخی از کاربران اینستاگرام  این نکات را دارند:

یک اسکرین شات از عکسی که میخواهید آپلود کنید ، بگیرید وقتی بخواهید تصاویر گالری را به استوری خود در اینستاگرام اضافه کنید، اسکرین شات نمایش داده می شود.

برای ویرایش بسار جزیی عکس از برنامه های ویرایش عکس استفاده کنید. شما می توانید تغییرات بسیار کمی را در عکس ایجاد کنید (چیزی شبیه کمی برش دادن عکس ها). پس از آن ،عکس در اینستاگرام شما به عنوان عکسی که در 24 ساعت گذشته گرفته شده است در دسترس خواهد بود.

همچنین برنامه های دیگری هم وجود دارند که می توانند اطلاعات تصویر را تغییر دهند، از جمله تاریخ / زمان گرفتن عکس. شما می توانیدیکی از این برنامه را از فروشگاه (پلی استور/اپ استور) نصب کنید، تاریخ ضبط را تغییر دهید و عکس اصلی گالری را به استوری آپلود کنید. اما اگر فقط نیاز به آپلود یک یا دو عکس قدیمی داشته باشید ، یک اسکرین شات می تواند این کار را انجام دهد، چه نیازی است که یک برنامه نصب کنید؟

نکته:

 برای ساختن استوری از فیلم های قدیمی هم یک راه وجود دارد. کافی است فیلم را با What’s App برای یکی از دوستان قابل اعتماد خود ارسال کنید و از او بخواهید آن را دانلود کند و مجدداً برای شما ارسال کند. پس از دانلود کردن فیلمی که در What’s App دریافت کرده‌اید، می‌توانید آن را در اینستاگرام آپلود کنید و استوری بسازید.

 

چگونه چندین عکس به استوری اینستاگرام اضافه کنیم؟

 

یکی از بروزرسانی های جدید اینستاگرام این است که کاربران می توانند چندین عکس ارسال کنند. بنابراین، برخی از کاربران تعجب می کنند که آیا می توانیم چندین عکس را به استوری آپلود کنیم. در واقع، شما می توانید، اما نه به این صورت که یک پست با چندین عکس ایجاد کنید.

استوری های اینستاگرام شما را قادر می سازد تا هر تعداد عکس یا فیلم که می خواهید، آپلود کنید. پس از اضافه کردن یک عکس به استوری خود، فقط باید به ضربه زدن روی آیکون دوربین ادامه دهید تا عکس ها و ویدیوهای بیشتری اضافه شود. عکسها و ویدیوها با هم به صورت یک نمایش اسلاید ظاهر می شوند و پس از 24 ساعت ناپدید می شوند.

نکته: برای اضافه کردن یلم بالای 60 ثانیه روشی وجود ندارد و تنها ترفند این است که شما فیلم مورد نظر را به چند قسمت تبدیل کنید و بعد قسمت های مختلف را پشت سر هم در استوری خود قرار بدهید تا بصورت یک اسلاید و پشت سرهم در استوری شما نمایش داده شود

 

آموزش قرار دادن عکس و فیلم های گالری در استوری اینستاگرام

 

3.چرا من نمی توانم ویدیو به استوری اینستاگرام آپلود کنم؟

گاهی اوقات ما نمیتوانیم یک ویدیواز گالری را به استوری اینستاگرام آپلود کنیم. چرا این اتفاق می افتد؟ و چطورمشکل حل می شود؟ در اینجا چند نکته از کاربران باتجربه اینستاگرام وجود دارد:

1.ارتباط خود با اینترنت را چک کنید.همیشه عکس ها را با اینترنت قوی آپلود کنید.

2.مطمئن شوید که ویدیو بیش تر از 60 ثانیه نباشد.

3.اگردر حال آپلود یک ویدیو سنگین هستید ،صبور باشید . یا اینکه می توانید اندازه ویدیو را ب برنامه هایا video compressor (تغییر حجم ویدئو) یا با تغییر فرمت ویدیو کاهش دهید، اگر چه ممکن است مجبور شوید قید کیفیت را بزنید.

4.چیزی که مخالف قوانین اینستاگرام باشد، آپلود نکنید. مثلا یک ویدئو خشن.

حالا شما چگونگی اضافه کردن عکس ها و فیلم ها به استوری های اینستاگرام از گالری یا دوربین را می دانید. اگر این نکات برایتان مفید بود، آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید!

 

پست های مشابه:

آموزش تصویری فالوکردن و آنفالو کردن هشتگ های اینستاگرام اندرویدی

آموزش تصویری اتصال اکانت اینستاگرام به اکانت فیس بوک اندرویدی

آموزش تصویری ارسال دایرکت(پیام شخصی) در اینستاگرام + ساخت گروه در اینستاگرام

کامل ترین آموزش تصویری فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام اندرویدی

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
4
پاسخ زهرامسعودی 6 جولای 2019

سلام چرا ورژن جدیدOGinstaدایرکت ها بالا نمیاد؟؟!

پاسخ Gasemi04 25 اکتبر 2018

مشکلی دارم میخواهم بدون اینکه درخواست بدم به فرندهای فرد مورد نظرم دسترسی پیدا کنم روشش چیه ؟

پاسخ مدیر سایت 17 نوامبر 2018

هیچ روشی نداره!
این مورد جز حریم شخصی فرد هست و تا زمانی که جز فالورهای ان شخص نشوید، نمی توانید

پاسخ متخصص ارتودنسی دندان 11 آوریل 2018

ممنون مطلب جالبی بود

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /