خبرعرضه ویندوز 9 توسط مایکروسافت

خبر داغ عرضه ویندوز 9 توسط مایکروسافت ،از دست دادن یک مشتری بزرگ در حد و اندازه دستگاه طویل حکومتی چین برای مایکروسافت اتفاق بسیار دردناکی بوده و گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که مایکروسافت در تلاش است تا با تغییرات بسیار اساسی در ویندوز ۹ چندین نسخه متفاوت از آن را منتشر کند.

اگر خاطرتان باشد چینی‌ها با خشم و یا شاید لج بازی اعلام کردند که هیچ نهاد حکومتی اجازه نصب ویندوز ۸ و ۸٫۱ را بر روی شبکه‌های خود ندارد. این اتفاق پس از آن افتاد که مایکروسافت پشتیبانی خود از ویندوز پیر و فرسوده ایکس‌پی را به اتمام رساند و از آن طرف چینی‌ها که -طبق ادعای خودشان- به امنیت ویندوز ۸ به واسطه سیستم کلود و اینترفیس Modern اعتمادی ندارند، استفاده از آن را ممنوع کردند.

 ظاهرا از دست دادن یک مشتری بزرگ در حد و اندازه دستگاه طویل حکومتی چین برای مایکروسافت اتفاق بسیار مهمی بوده که ممکن است مایکروسافت را در دراز مدت با مشکل مواجه کند.

چنین اتفاقی عزم مایکروسافت را جزم کرده تا تعدادی از ویژگی‌های معروف خود را از نسخه ای از ویندوز ۹ حذف کند. طبق خبرها سه مدل جدید از ویندوز ۹ شامل Traditional یا معمولی، مدل هماهنگ با تاچ اسکرین ها و اینترپرایز در دست تولید قرار خواهد داشت.

 در مورد دو نسخه ابتدایی اطلاعات چندانی در دست نیست، اما گفته شده که بیشترین تغییرات را همین نسخه اینترپرایز به خود خواهد دید.WZOR افشاگر مشهور برنامه‌های ویندوزی مایکروسافت، ادعا کرده که دو قابلیت بسیار مهم این شرکت یعنی هماهنگ‌سازی ویندوز با سیستم کلود و همچنین اینترفیس مدرن ورژن ۲ در این نسخه قابلیت حذف کامل خواهند داشت.

 در خبر دیگری گفته شده که آپدیت دوم و بزرگ ویندوز ۸٫۱ در راه است و در هفته آینده نسخه RTM Escrow منتشر خواهد شد؛ نسخه ای که در ابتدا به شرکای تجاری ویندوز داده می‌شود تا تست‌های اولیه را بر روی آن انجام دهند و در صورت نیاز رفع خطا در آن‌ها صورت گیرد. چنین اتفاقی به این معنی است که حداکثر در ماه آگوست باید شاهد انتشار رسمی آن برای تمامی کاربران ویندوز ۸٫۱ باشیم.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /