اموزش آپدیت آفلاین ویندوز با استفاده از درایو USB

همانطور که میدانید در صورت داشتن یک اتصال اینترنتی می توانید آپدیت های ویندوز را نصب کنید و همچنین وینوز به شما امکان تنظیمات ویژه ای مانند آپدیت خودکار یا دستی را میدهد، اما در ویندوز شما نمیتوانید آپدیت را بدون اتصال به اینترنت و بصورت آفلاین انجام دهید و یا شما نمیتوانید یک آپدیت را روی چند کامپیوتر نصب کنید. در اینجاست که نرم افزار Portable Update به کمک تان می آید، Portable Update یک نرم افاز قابل حمل و سبک است که به شما امکان دانلود و ذخیره آپدیت ها را در یک هارد خارجی می دهد. سپس می توانید با استفاده از ابزار آپدیت آن را روی چند کامپیوتر نصب کنید.
Portable Update آپدیت ها را در پوشه کش خود ذخیره میکند، پوشه ای که بطور خودکار روی درایو یو اس بی که نرم افزار را روی آن نصب و اجرا می کنید ایجاد می شود.

برای شروع، فایل زیپ را دانلود کنید و آن را روی یک درایو قابل حمل از حالت فشرده خارج کنید. بعد از اجرا، نرم افزار از شما درخواست دانلود فایلهای جدیدی برای نصب می کند. پس روی گزینه Yes کلیک کنید.

اموزش آپدیت آفلاین ویندوز با استفاده از درایو USB
بعداز نصب فایل های پیشنهادی، نرم افزار شما را به صفحه اصلی خود که شمل تب های متعددی مانند تاریخچه, جستجو, دانلود, نصب, سرویس ها, تنظیمات و لاگ است، هدایت می کند. تب هیستوری لیستی از آپدیت هایی که روی رایانه تان نصب هستند را نشان می دهد.

اموزش آپدیت آفلاین ویندوز با استفاده از درایو USB
ابتدا باید روی گزینه Start در تب جستجو کلیک کنید تا آپدیت های موجود را جستجو کنید. بعد از اتمام جستجو پنجره ای باز می شود که میزان آپدیتهای موجود را نمایش می دهد.

اموزش آپدیت آفلاین ویندوز با استفاده از درایو USB

البته لیست آپدیت ها را در تب های جستجو و دانلود هم می توانید ببینید. قدم بعدی دانلود و نصب این آپدیت هاست. برای این کار میتوانید روی گزینه استارت در هرکدام از تب ها کلیک کنید. برای نصب آپدیت ها فقط کافی ایت درایو USB را به کامپیوتر مورد نظر نصب کنید. نرم افزار به شما امکان انتخاب آپدیت هایی که میخواهید دانلود و نصب کنید را می دهد.

اموزش آپدیت آفلاین ویندوز با استفاده از درایو USB

این نرم افزار روی همه ورژن های ویندوز از اکس پی و نسخه های بالاتر کار می کند.

دانلود

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
2
پاسخ griffin 27 ژانویه 2016

سلام
من ویندوز سون 64 بیتی دارم می خوام آپدیت آنلاین انجام بدم ولی کرک ویندوز از کار نیافته
توی بعضی سایتهای خارجی یا ایرانی گفتن فلان فایل سکوریتی رو دانلود نکنید تا ویندوز ندونه کرک شده هست
ولی اون فایلها توی لیست من نیست.
کلاً کدوم فایلهای سکوریتی رو نباید دانلود کرد؟
ممنون

پاسخ مدیر سایت 28 ژانویه 2016

درود
بدلیل اینکه ویندوزهایی که در ایران نصب میشه اکثرا نسخه کرک شده هستند پس از اپدیت یا ویندوز بالا نمیاد یا مشکل های دیگه ایجاد میکنه که درنهایت مجبور میشید ویندوزتون دوباره نصب کنید و بهترین روش برای اپدیت ویندوزبدون هیچ مشکلی اینه که نسخه های افلاین اپدیت ویندوزتون دانلود و نصب کنیدو از اپدیت انلاین ویندوزتون در صورت کرک بودن صرفه نظر کنید.

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /