شارژ کردن گوشی همراه در 30 ثانیه با یک گجت جدید

این دستگاه جدید، داخل یک  باتری گوشی تلفن همراه قرار می گیرد و با کمک آن می توان گوشی همراه خود را در کمتر از سی ثانیه به طور کامل، شارژ کنید. آیا این یک باطری نیم قلمی است یا یک منبع انرژی جدید؟ آیا برای این اختراع جدید، بیست میلیون دلار، هزینه شده است؟ جواب خیر است. این اختراع ساخته شده از ذهن یک فرد 18 ساله است.

این اختراع توسط Eesha Khare از کالیفرنیا، درست شده است که وی به دلیل این اختراع یک جایزه 50.000 دلاری از اینتل دریافت کرد. این اختراع نیاز حیاتی برای ذخیره سازی کارآمدتر انرژی را حل می کند و شاید هم پتانسیل لازم برای استفاده در باطری ماشین ها را هم داشته باشد.

اولین جایزه، فستیوال به Ionut Budisteanu از رومانی تعلق گرفته است که با کمک هوش مصنوعی، یک راننده هوشمند برای گوگل درست کرده است. به نظر شما آیا این اختراع جدید می تواند رقیبی برای راننده هوشمند گوگل در فستیوال باشد.

وندی هاوکینز، مدیر اجرایی بنیاد اینتل گفت: “ما اعتقاد داریم که علوم و ریاضی پایه ه ضروری است برای رشد اقتصادی جهانی و پیشرفت جامعه نیاز اساسی است”

این رقابت هر سال توسط اینتل، بین میلیون ها دانش آموز در سراسر جهان انجام می شود تا استعداد های آن ها کشف شود.

امسال نیز حدود 1600 دانشمند جوان برای رقابت انتخاب شدند که این دانشمندان از بیش  70 کشور جهان انتخاب شدند.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /