آموزش حذف پیام ، عکس ، استیکر و .. ارسال شده در چت خصوصی ، گروه و.. تلگرام

کامل ترین آموزش  تصویری حذف پیام ، عکس ، استیکر و .. ارسال شده در چت خصوصی ، گروه و.. تلگرام

حتی حذف پیام های خوانده شده!

آموزش حذف پیام ، عکس ، استیکر و .. ارسال شده در چت خصوصی ، گروه و.. تلگرام

بی شک تلگرام یکی از محبوب ترین مسنجرهایی است که با امکانات فوق العاده خود به یک مسنجر جدایی ناپذیر تبدیل شده است!یکی از مشکلات اکثر مسنجرها این است که وقتی شما یک پیام یا حتی عکس و ویدیو به اشتباه برای مخاطب خود ارسال میکنید،امکان حذف ان از گوشی شخص مقابل بدون دسترسی به گوشی ان شخص نیست!ولی نگران نباشید در نسخه جدید تلگرام این مشکل حل شده است و به شما این امکان را میدهدتا پیام،عکس،فیلم،اموجی،استیکر،صدا و…. را که برای مخاصب های خود ارسال کردید را به راحتی حذف کنید و دیگر اثاری از ان در گوشی شخص مقابل نباشد!از نکته ی قابل توجه این ویژگی این است که حتی اگر پیام شما توسط شخص مقابل هم seen شده باشد(خوانده شده) باز هم شما میتوانید ان پیام را از گوشی ان شخص حذف کنید!پس در ادامه این پست از کینگ2نت با ما همراه باشید.

 

در ابتدا به نکات زیر توجه کنید:

1-برای استفاده از این قابلیت شما حتما باید از اخرین نسخه تلگرام استفاده کنید،در صورت نیاز می توانید اخرین نسخه تلگرام اندرویدی را از این صفحه دانلود کنید.

2-این قابلیت تنها 2 روز پس از ارسال پیام قابل اجراست.تنها شما 2 روز (48 ساعت)پس از ارسال پیام وقت دارید تا با این روش پیام را از گوشی طرف مقابل حذف کنید،اگر پیام را تا48 ساعت پس از ارسال حذف نکنید،دیگر شما نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید!

3-با توجه به اضافه شده این قابلیت به تلگرام،ممکن است برای بعضی افرادخوشایند نباشد،اگر پیام دریافتی از شخص مقابل برای شما مهم هست،به شما پیشنهاد میکنم پس از دریافت از ان اسکرین شات بگیرید.

4-با حذف پیام با این روش حتی نوتیفیکشن پیام دریافتی هم از گوشی شخص مقابل حذف می شود!(یعنی اگر قبل از این باشد که پیام شما را خوانده باشد،اصلا متوجه ارسال و حذف پیام شما نمی شود!)

 

اموزش حذف پیام ارسالی از گوشی شخص مقابل در تلگرام:

1-برای حذف پیام،استیکر،فیلم و… که به اشتباه برای شخص مورد نظر ارسال کردید،وارد صفحه چت با ان شخص شوید و پیام،استیکر،فیلم و… که قصد دارید حذف کنید را انتخاب کنید و از بالای صفحه سمت راست گزینه سطل زباله (حذف) را انتخاب کنید.

 

آموزش حذف پیام ، عکس ، استیکر و .. ارسال شده در چت خصوصی ، گروه و.. تلگرام

 

2-سپس از پنجره باز شده  شما حتما باید تیک کنار گزینه Delete For (با زدن این تیک پیغام مورد نظر برای شخص مقابل هم حذف میبشود) را بزنید.اگر این تیک را نزنید پیام فقط از صفحه چت شما پاک میشود و از چت شخص مقابل حذف نمی شود!پس دقت کنید.

 

آموزش حذف پیام ، عکس ، استیکر و .. ارسال شده در چت خصوصی ، گروه و.. تلگرام

 

3-پس از اینکه تیک کنار گزینه Delete For را زدید حالا گزینه Ok را انتخاب کنیدتا پیام بصورت کلی از گوشی شخص مقابل حذف شود.

 

آموزش حذف پیام ، عکس ، استیکر و .. ارسال شده در چت خصوصی ، گروه و.. تلگرام

 

نکته پایانی:به عکس زیر توجه کنید،وقتی که شما قصد پاک کردن پیام،استیکر،فیلم و…را پس از گذشت 48 ساعت دارید پیامی همانند تصویر زیر نمایش داده می شود و گزینه Delete For برای شما نمایش داده نمی شود،که نشان دهنده ی این است که شما نمی توانید پیام مورد نظر را از گوشی شخص مقابل حذف کنید.

 

آموزش حذف پیام ، عکس ، استیکر و .. ارسال شده در چت خصوصی ، گروه و.. تلگرام

 

نتیجه:پس وقتی قصد دارید پیام را از گوشی شخص مقابل حذف کنید اگرگزینه Delete For را مشاهده نکردید یعنی زمان شما به پایان رسیده است و دیگر پیام از گوشی شخص مقابل پاک نمی شود.

پایان!

پست های مرتبط:

نحوه مشاهده پیام های ویرایش شده تلگرام قبل از ویرایش شدن(پیام اولیه)

اموزش ساخت شماره مجازی برای ساخت حساب کاربری در تلگرام و واتس اپ

آموزش تماس صوتی تلگرام در ایران_از سیرتا پیاز

آموزش رفع مشکل ارور Phone Number Flood در تلگرام

کامل ترین اموزش تصویری تغییر شماره تلفن در تلگرام

اموزش ساخت موقعیت مکانی جعلی و دلخواه در تلگرام

اموزش تبدیل لینک دانلود به فایل و دانلود فایل با لینک مستقیم در تلگرام

نحوه مخفی کردن آخرین بازدید در تلگرام _ Last Seen Recently

نحوه نمایش و حذف نام ارسال کنند مطلب در کانال تلگرام

نحوه ساخت لینک برای پست های کانال تلگرام و کپی ان

آموزش پین Pin کردن چت ، کانال یا گروه در تلگرام – سنجاق

اموزش حذف کامل تاریخچه جست جو های تلگرام

آموزش تصویری ساخت و ویرایش تم برای تلگرام کامپیوتر (دسکتاپ)

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
70
پاسخ شیما 25 جولای 2018

سلام
من اشتباهی دستم روی قسمت تماس صوتی تلگرام خورد و به یکی از مخاطبام ارسال شد. حالا چطوری میشه اونو برای طرف مقابلم حذف کنم؟

پاسخ مدیر سایت 25 جولای 2018

سلام
خیر روشی برای حذف هیستوری تماس صوتی های تلگرام وجود ندارد و شخص متوجه میشود که شما به ان شخص تماس برقرار کردید

پاسخ مهدیه 25 جولای 2018

سلام میشه با تغییر تاریخ پیام های موبوگرام که برای یک هفته پیش هست رو پاک کرد.

پاسخ مدیر سایت 25 جولای 2018

سلام خیر همچین قابلیتی وجود ندارد

پاسخ 24 جولای 2018

سلام ببخشید نرم افزاری هست ک در صورت پاک کردن پیام هم در گوشی طرف پاک نشه

پاسخ مدیر سایت 25 جولای 2018

سلام
شما در تلگرام هم می توانید پیام را حذف کنید بدون اینکه در گوشی طرف مقابل حذف نشود(کافیه تیک را نزنید)

پاسخ یونس 20 می 2018

سلام اگ یه ویس از طرف کسی برای من ارسال بشه و منم اون ویسه رو به اشتباه تو کانالم کپی کنم بعد اعضای کانال شروع به فووراد کردن اون ویس کنند و ویس شروع به پخش شدن تو کل تلگرام بشه
میتونیم از سازنده تلگرام بخایم ک این ویس رو از کل تلگرام حذف کنه؟

پاسخ مدیر سایت 9 ژوئن 2018

سلام
خیر واقعا همچین امکانی وجود ندارد

پاسخ آرزو 15 می 2018

سلام..من تلگرامم آپدیته..ولی برای حذف پیام داخل”گروه” قبل از ۴۸ ساعت؛
فقط یک گزینه نشون میده..علت چیه؟

پاسخ مدیر سایت 18 ژوئن 2018

سلام
گزینه هایی که در اموزش بالا اشاره شد برای چت های خصوصی هست
در گروه وقتی شما یک پیام را ارسال کردید اگر قصد دارید برای همه حذف شود،کافیه بروی پیام ضربه بزنید و گزینه delete را انتخاب کنید و سپس گزینه ok را بزنید تا پیام بصورت کامل از گروه حذف شود و برای تمام اعضا هم حذف میشود

پاسخ نازنين 20 آوریل 2018

سلام ببخشيد در چت توي موبوگرام آيا پيامهاي رد و بدل شده بعد از پاك كردن از موبو گرام در گوشي ذخيره ميشه؟منظورم پيام متني هست .و چجوري ميتونم ببينمشون؟ايا به وسيله كامپيوتر هم ميشه ديد؟

پاسخ مدیر سایت 22 آوریل 2018

سلام
در تلگرام پیام های شما در هیچ مکانی ذخیره نمی شود و بعد از حذف کردن، بصورت کامل پیام ذخیره میشود و در جایی ذخیره نمی شود

پاسخ Sama 10 آوریل 2018

سلام ببخشید اصلا امکان نداره بعد از ۴۸ ساعت پیامو پاک کرد من حتی نتونستم editکنمش

پاسخ مدیر سایت 11 آوریل 2018

سلام
خیر فقط شما 48 ساعت فرصت دارید،پیام را ویرایش یا حذف کنید و بعد از 48 ساعت هیچ روشی برای حذف و ویرایش پیام ارسال شده نیست

پاسخ mary 15 مارس 2018

سلام من پیامی را فرستادم و قبل از 48 ساعت از ارسال آن منصرف شدم اما مجددا وقتی به تلگرام مراجعه کردم در حالتی که به نت دسترسی نداشتم و تلگرام در حالت waiting for net بود ان پیام را حذف کردم البته گزینه delet for… را هم تیک زدم. به نظر شما در اینصورت هم آن شخص پیام من را نخواهد دید؟ مطمئنم تا قبل از انجام این کار ندیده بوده.

پاسخ مدیر سایت 18 مارس 2018

سلام
اگر پس از اینکه شما این مراحل را انجام دادید و به اینترنت متصل شده باشید(قبل از 48 ساعت پس از ارسال پیام) و تلگرام شما هم بدون مشکل به اینترنت متصل شده باشد،پیام ارسالی شما برای شخص مورد نظر حذف شده است.
ولی اگر تلگرام شما در حالت waiting for net بوده باشد و به اینترنت متصل نشده باشد،پیام ارسالی شما برای شخص مورد نظر حذف نشده و فرد می تواند پیام را بدون مشکل مشاهده کند

پاسخ م.طهورا 12 مارس 2018

سلام وقتتون بخیر
من مدیر اصلی یه سوپر گروه هستم که پیامهایی که خودم میذارم رو نمیتونم حذف کنم و فقط پیام‌های بقیه اعضا رو میتونم حذف کنم چجوری میشه این مشکل رو حل کنم ؟؟
سوال بعدی چرا تو سوپر گروه یک پیام اعضا رو نمیشه حذف کرد گزینه حذف همه پیام ها وجود داره؟؟؟

پاسخ مدیر سایت 13 مارس 2018

سلام زنده باشید
سوال اول: وقتی شما در سوپر گروه خود پیام ارسالی کنید براحتی و بدون مشکل میتوانید پیام ارسالی خود را حذف کنید بطوری که برای تمام اعضا گروه هم حذف شود:
برای حذف پیام خود،بروی پیام مورد نظر ضربه بزنید و گزینه delete را انتخاب کنید و گزینه ok بزنید تا پیام بصورت کامل حذف شود و روش دیگه ای ندارد.
سوال دوم: خیر همچین چیزی نیست!
در سوپر گروه شما به دو طریق میتوانید پیام های ارسالی یکی از کاربران خود را حذف کنید:
1.حذف همه پیام های شخص
2.حذف فقط یک یا چند پیام انتخابی شخص مورد نظر
برای اینکه فقط پیام مورد نظر شخص را حذف کنیدبروی پیام مورد نظر ضربه بزنید و سپس گزینه delete را انتخاب کنیدسپس یک کادری باز میشود که سه تا گزینه دارد و شما نباید گزینه ای را تیک بزنید و فقط باید گزینه ok را انتخاب کنید ولی اگر قصد دارید تمام پیام های ارسالی شخص را در گروه حذف کنید باید تیک گزینه delete all from … را تیک بزنید تا همه پیام هاش حذف شود ولی اگر این گزینه را تیک نزنید فقط پیام انتخابی حذف میشود.
نکته مهم:حتما از اخرین نخسه تلگرام اصلی استفاده کنید تا این گزینه ها موجود باشد!

پاسخ شکوفه 9 مارس 2018

سلام من به طور اشتباه تصویری را در پروفایلم قرار دادم سریع حذف کردم اما ایا میتونم عکسم را ازتغییرات تصاویر مخاطبین افرادی که موبوگرام دارن هم حذف کنم‌. و چه کسایی میتونن این تصویر را ببینند با اینکه حذفش کردم

پاسخ مدیر سایت 9 مارس 2018

سلام
خیر همچین امکانی وجود ندارد و با وجود اینکه شما تصویر را از پروفایلتون حذف کردید ولی بازم افرادی که شماره شما را دارند و از نسخه های غیر رسمی تلگرام مثل موبوگرام استفاده می کنند(برنامه هایی که قابلیت مشاهده تغییر پروفایل مخاطب را دارد) میتوانند تصویر پروفایل شما که اونو یک مرتبه قرار دادید و حذف کردید را بصورت کامل مشاهده کنند و روشی هم برای حذف از گوشی ان افراد نیست

پاسخ مری 7 مارس 2018

سلام.من از چت خصوصی با کسی پیامی رو برای فرد دیگری فوروارد کردم که یهو شخص اول تمام پیام هامون با هم در چت رو کامل پاکرد.میخاستم بدونم اگر پیام کسی رو فوروارد کنیم امکانش هست متوجه بشه؟؟؟؟ چطوری متوجه شده من پیامش رو فوروراد کردم؟

پاسخ مدیر سایت 7 مارس 2018

سلام
خیر اصلا شخص متوجه نمیشه که شما پیامش را فوروارد کرده اید و همچین امکانی را تلگرام ندارد

پاسخ فوری 24 فوریه 2018

سلام وقتتون بخیر. با دیلیت اکانت میشه پیامهایی رو ک برای طرف مقابل ارسال کردیم از گوشیش پاک کنیم? لطفا جواب بدید

پاسخ مدیر سایت 24 فوریه 2018

سلام
خیر تنها روش برای حذف پیام هایی که برای شخص ارسال کرده اید،روش بالا هست و این روش هم تا 48 ساعت بعد از ارسال پیام قابل استفاده است و پس از 48 ساعت هیچ روشی بریای حذف پیام ارسال شده نیست و با دیلیت اکانت هم،فقط پیام های گوشی شما حذف میشود و پیام هایی که برای افراد مختلف ارسال کرده اید حذف نمی شود!!!

پاسخ سارا 18 فوریه 2018

بخشید اگر من عکس بفرستم طرف ببینه ولی ذخیره نکنه اونوقت منم پاک کنم باز میمونه تو گوشیش؟؟؟؟ تو حافظه گوشیش گر سیو نکنه

پاسخ مدیر سایت 18 فوریه 2018

بله ممکنه در گوشی شخص ذخیره شود!
چون تلگرام بصورت خودکار عکس هایی که دریافت و باز میکنید را در پوشه telegram images ذخیره میکنه

پاسخ Mahdi 16 فوریه 2018

سلام خوبی
میکم داخل مو بوگرام میشه پیامایی ک ارسال کردو پاک کرد
ایا مگ پیامایی ک پاک میکنیم توسرورمیمونه؟
یعنی قابل پیگری هستن؟
مثل گفت وگوی محرمانه خودتلکرام هست موبوهم
دوتا قابلیت باهم داره هم تو خود برنامه هم گفت وگو محرمانه
مثلا من براشما پیام میدم ولی مخفی یامحرمانه نیس
ولی خب بعدش پاکش میکنم
ایااین پیام ها روسرور میمونه؟

پاسخ مدیر سایت 16 فوریه 2018

سلام
وقتی شما درتلگرام پیامی را در چت با یک شخص ارسال میکیند،و قبل از 48ساعت پیام را حذف کنید،پیام بصورت کامل از سرور تلگرام حذف میشود و قابل بازیابی نیست.
در سکرت چت(چت مخفیانه) تمام اطلاعات حذف میشود و قابل بازیابی نیست
در موبوگرام هم به همین صورت هست و مشابه تلگرام هست

پاسخ شهرام 15 ژانویه 2018

سلام من موبو دارم ولی چرا حذف پیام ک میزنم اون گزینه ک باید بزنی نمیاد؟

پاسخ مدیر سایت 16 ژانویه 2018

سلام
چون موبوگرام شما قدیمی هست و حتما باید از نسخه جدید استفاده کنید که ما جدیدترین نسخه موبوگرام را در سایت قرار دادیم در صورت نیاز می تونید دانلود کنید.
نکته مهم:این قابلیت تنها 2 روز پس از ارسال پیام قابل اجراست.تنها شما 2 روز (48 ساعت)پس از ارسال پیام وقت دارید تا با این روش پیام را از گوشی طرف مقابل حذف کنید،اگر پیام را تا48 ساعت پس از ارسال حذف نکنید،دیگر شما نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید!

پاسخ هانی رحمانیان 15 دسامبر 2017

در تلگرام وقتی پیامی اشتباهی فرستاده میشه، به چه شکل مدیر گروه میتونه اونو پاک کنه و تلگرام همه ی اعضا هم پاک بشه؟

پاسخ مدیر سایت 15 دسامبر 2017

همجین امکانی وجود دارد که مدیر گروه بتواند پیام یکی از اعضا را بصورت کامل پاک کند که از تلگرام تمام اعضا حذف شود برای اینکار مدیر پیام را لمس میکند و سپس گزینه delete را انتخاب میکند و سپس باید تیک گزینه delete all from … بزند و در نهایت گزینه ok را انتخاب کند تا پیام بصورت کامل حذف شود

پاسخ زهرا …….. 14 دسامبر 2017

خواهش میکنم راهی رو نشون بدین که از همینجا از تو حافظه گوشیش حذف بکنم

پاسخ مدیر سایت 15 دسامبر 2017

روشی وجود ندارد،اگر شخص مقابل عکس را ذخیره کرد باشد،باید به گوشی طرف دسترسی داشته باشیدیا اینکه خود شخص حذف کند

پاسخ زهرا …….. 14 دسامبر 2017

سلام پس من باید چیکار بکنم هیچ راهی ندارد که اون عکسارو از تو گوشیش حذف بکنم خواهش میکنم

پاسخ مدیر سایت 15 دسامبر 2017

سلام تنها روش برای حذف عکس از گوشی طرف مقابل دسترسی به گوشی هست و روش دیگه ای وجود ندارد

پاسخ زهرا خدر 14 دسامبر 2017

تورو خدا جواب منو همین امروز بدین واجبه

پاسخ مدیر سایت 14 دسامبر 2017

جواب شما داده شد لطفا کمی صبور باشید

پاسخ زهرا خدر 14 دسامبر 2017

,سلام خواهش میکنم کمکم بکنید من عکسی را برای شخصی فرستادم از طریق تلگرام و اون عکس هم از تو تلگرام خودم حذف کردم هم اون ولی ایا ممکن است اون عکس در گوشی اون سخص ذخیره شده باشه خواهش میکنم زودتر جواب بدید

پاسخ مدیر سایت 14 دسامبر 2017

سلام بله
زمانی که شما در صفحه چت شخصی برای یک نفر عکس ارسال میکنید،اگر قبل از انکه آن شخص عکس را مشاهده کند و عکس را باز کند شما عکس ارسالی را حذف کنید(مطابق آموزش بالا)خیر به هیچ وجه عکس در گوشی شخص ذخیره نمی شود.
ولی اگر شخص عکس را مشاهده کنید می تواند عکس را در گوشی خود ذخیره کند حتی اگر بعد از ان شما عکس را مطابق اموزش بالا هم حذف کنید عکس از تلگرام شخص پاک میشود ولی از حافظه گوشی و گالری شخص پاک نمی شود
موفق باشید

پاسخ جواد 9 دسامبر 2017

ممنون پستت عالی بود

پاسخ مدیر سایت 9 دسامبر 2017

قربان شما خوشحالم که این پست برای شما مفید بوده
موفق باشید

پاسخ صادق 9 دسامبر 2017

عالی مردی به مولا

پاسخ مدیر سایت 10 دسامبر 2017

ممنون اقا صادق عزیز

پاسخ فالوئر بگیر اینستاگرام 1 دسامبر 2017

پست خوبی بود

پاسخ پریا 9 نوامبر 2017

سلام
یکی از اعضای گروهی که منم عضوشم فیلمی گذاشته تو گروه که نمیخوام بقیه اعضای گروه ببینن ،لطفا بهم بگین تا قبل از انلاین شدن اونا چطوری پاکش کنم؟؟؟؟؟؟
مدیر گروه هم نیستم

پاسخ مدیر سایت 11 نوامبر 2017

سلام
شما هیچ کاری نمی توانید انجام بدهید!
تنها شخصی که فیلم را قرار داده است و یا مدیر گروه می تواند فیلم را بصورت کامل از گروه حذف کنید

پاسخ Z 2 نوامبر 2017

سلام من پیامی در یک گروه ارسال کردم و پیام رو از موبایل خودم پاک کردم میخوام بدونم میشه شخص دیگه ای تو گروه اون پیامو به نحوی حذف کنه که برای همه حذف شه؟؟

پاسخ مدیر سایت 3 نوامبر 2017

سلام
وقتی شما در یک گروه تلگرام یک پیامی را ارسال میکنید و بعد پیام را حذف می کنید،پیام بصورت کامل و از گوشی تمام اعضا حذف میشود.
با این حال مدیر گروه هم می تواند پیام را بصورت کامل از گروه حذف کند
موفق باشید

پاسخ مه 25 اکتبر 2017

سلام
برا من تو موبوگرامم تیک حذف برای مخاطب از همون اول فعاله، مث تصاویر نیست ک بعد انتخاب کنم،چندبار حواسم نبوده پیامی ک میخواستم برا خودم پاک کنم برا مخاطبمم پاک کردم، هیچ جا هم تو تنظیمات ندیدم ک بشه دیفالتو عوض کرد، چکار کنم، ممنون

پاسخ مدیر سایت 28 اکتبر 2017

سلام
شما نسخه فعلی را حذف کنید و جدیدترین نسخه موبوگرام را دانلود و نصب کنید تا مشکلتان حل شود
در صورت نیاز می توانید جدیدترین نسخه موبوگرام را بصورت رایگان از این صفحه دانلود کنید

پاسخ Cloner 10 اکتبر 2017

باسلام
خواستم ببینم امکانش هست که قبل از ارسال استیکر توی گروه موبوگرام یا تلگرام از فرد اجازه بگیره؟؟بنده از موبوگرام استفاده میکنم

پاسخ مدیر سایت 14 اکتبر 2017

سلام
در نسخه موبوگرام همچین امکانی وجود دارد که پس از انتخاب استیکر مورد نظر مجددا شما باید ارسال را انتخاب کنید تا استیکر ارسال شود.
برای فعال کردن این قابلیت مسیر زیر را طی کنید:
1.گزینه سه خط افقی را انتخاب کنید
2.گزینه “تنظیمات موبو “انتخاب کنید
3.گزینه “تنظیمات شکلک ها و استیکرها “انتخاب کنید
4.گزینه “تاییدیه قبل از ارسال استیکر “فعال کنید

پاسخ مهدیس 8 اکتبر 2017

سلام من عکسی رو ارسال کردم و بعد خواستم حذفش کنم برای طرف مقابلم.اما حواسم نبود delet for … رو نزدم.هیچ راهی نیست حذفش کنم؟

پاسخ مدیر سایت 9 اکتبر 2017

سلام
تا جایی که اطلاع دارم خیر همچین امکانی وجود ندارد
موفق باشید

پاسخ پرستو 5 سپتامبر 2017

سلام تلگرام من اون گزینه دیلیت فور رونداره!چرا؟

پاسخ مدیر سایت 6 سپتامبر 2017

سلام
دو تا دلیل میتونه داشته باشه:
1.شما بعد از 48 ساعت می خواهید پیام ارسالی را پاک کنید.(همانطور که اشاره کردیم فقط 48 ساعت بعد ارسال پیام شما وقت دارید حذف دو طرفه کنید و بعد 48 دیگه همچین امکانی وجود نداره و گزینه دیلیت دوطرفه غیرفعال میشه)
2.اگر هنوز 48 ساعت نشده و این گزینه نیست،دلیلش قدیمی بودن ورژن تلگرام هست!باید تلگرام را آپدیت کنید تا مشکلتون حل بشه.اگر از نسخه اندروید استفاده می کنید،می توانید اخریننسخه تلگرام اندرویدی را از این صفحه دانلود کنید.

پاسخ Naser 11 آگوست 2017

سلام من نسخه جدید موبوگرام T4.2.1-m10.0رو نصب دارم ولی وقتی میخوام حذف دوطرفه انجام بدم از گوشی فرد مقابل پیام پاک نمیشه چرااا؟؟؟
با سپاس

پاسخ مدیر سایت 11 آگوست 2017

سلام
قابلیت حذف دو طرفه پیام در موبوگرام تست شده و بدون مشکل هست و دلیل اینکه پیام حذف شده از گوشی طرف حذف نمی شود دو دلیل دارد:
1.پیام های ارسالی فقط تا 48 ساعت پس از ارسال قابلیت حذف شدن دو طرفه را دارند
2.حتما هنگام حذف دو طرفه باید تیک گزینه حذف دو طرفه را بزنید تا پیام از گوشی شخص مقابل هم حذف شود.

پاسخ زهرا 24 ژانویه 2018

یه دلیل دیگه هم داره پیامهایی که انتخاب میکنید تا پاک بشن فقط باید پیامهای ارسالی خودتون باشه

صفحه بندی نظرات: 1 2
تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /