چگونه سطوح متفاوت صدا برای نرم افزارهای مختلف ویندوز 7 داشته باشیم

بعضی اوقات میزان حجم صدا در نرم افزارهای مختلف تغییر می کند و بدون اطلاع کاربر صدای برخی از برنامه ها با شدت زیاد، پخش می شود. برخی از نرم افزارها نیز میزان حجم صدای ویندوز را نادیده گرفته و صدا ها را با ولوم بالاتر یا پایین تر پخش می کنند. با روش بسیار ساده ایی که در ادامه آموزش می دهیم می توانیم حجم صدا را در برنامه مختلف تنظیم نمایید تا صداهای بلند شما را غافلگیر نکنند.

قبل شروع کار برنامه هایی که قصد دارید صدای آنها را تنظیم کنید اجرا کنید به عنوان مثال ویندو مدیا پلیر یا اسکایپ یا بازی مورد نظر خود را اجرا کنید.

مرحله اول: برروی آیکون بلندگو در گوشه سمت راست پایین ویندوز 7، در کنار ساعت ( به این قسمت System Tray می گویند) دکمه سمت راست ماوس را فشار دهید و سپس Open Volume Mixer را انتخاب نمایید.

مرحله دوم: میزان حجم صدا را در نرم افزار و بازی های لیست شده کم و زیاد کنید. به عنوان مثال می توانید میزان حجم صدای Windows Media Player یا Skype را کم و زیاد کنید و یا صدای یک بازی خاص را کلا قطع کنید.

اگر حجم صدا در نرم افزار خاصی را تغییر دادید می بایست یک بار آن نرم افزار را بسته و مجددا باز کنید تا تغییرات اعمال شوند.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /