اموزش همگام سازی فونت های گوگل توسط فونت های آسمان در دسکتاب شخصیتان

قبل ازوجود فونتهای وب در گوگل ، طراحان وب سایت مجبور بودند تا با مجموعه ایی محدود از فونت ها که به نام فونتهای “امن وب” شناخته شده بودند کارکنند. فونت های امن وب ، فونت هایی هستند که برای استفاده در وب مناسب هستند.امن بودن آنها بدین علت است که آنها بر روی اکثر کامپیوترها بدون در نظر گرفتن سیستم عاملشان یافت می شود .فونت های وب تضمین میکند که وب سایت های ارائه دقیقا همانهایی است  که در مرورگر کاربر است .اما فونت های وب بدون خلاقیت، تکراری و خسته کننده است.

بعد از فونت های وب، راه جدید استفاده از انواع فونتها به نام CSS ابداع شد.تعدادی از طراحان شروع به ارائه فونت های جدید وب به صورت رایگان یا مشارکتی به تولید کنندگان کردند . اما این فونت وب گوگل بود که محبوبیت پیدا کرد.آنچه که به عنوان نسخه آزمایشی به نام دایکتوری وب فونت مجموعه پیشرو در فونتهای وب ارائه شده است.گوگل تقریبا در رقابت محو و نابود شد. هم اکنون یکی از تولید کنند های بزرگ Fonts.com با گوگل برای ارائه مجموعه ای آبرومند از ۱۱۰۰ فونت برای دسکتاپ با گوگل همکاری می کند.

آنها یک برنامه صفحه کار برای ویندوز و مک ارائه کردند که فونت های آسمان Sky Fonts  نامیده شد. این فونت ها به شما اجازه میدهد که فونت های وب گوگل را بروی کامپیوترتان دانلود کنید و فونت های نصب شده را به صورت خودکار دانلود کنید. برای مثال ،وقتی یک کاراکتر جدیدی به فونت ها اضافهشود ، به صورت خودکار بروی سیستم شما قابل دستیابی است. با استفاده از فونت های نصب شده به صورت محلی، وب سایت های در حال فونت های وب سریع تر خواهد بود، از انجا که مرورگر نمی خواد وقت خود رو صرف فونتهای گیرنده بکند.

برای دانلود فونت ها، ابتدافونت آسمان Sky Fonts را دانلود می کنید،زمانیکه Sky Fonts روی سیستم شما در حال اجرا است به www.fonts.com/web-fonts/google می روید در مرورگرتون برروی دکمه مرورگر فونت ها کلیک می کنید ،اسامی را از این طریق انتخاب میکنید .وقتی شما یک فونت فانتزی را دریافت میکنید برروی دکمه اسکای فونت کلیک میکنید و به مرحله بعد می روید اینها دانلود شده و فونت بروی سیستم شما نصب میشود. همه فونت های دانلود شده تا زمانی که برنامه در پیش زمینه در حال اجرا است با برنامه رابط مدیریت میشود.این فونت شما را در همگام سازی با فونت های وب گوگل هدایت خواهد کرد. برای حذف یک فونت از مجموعه به سادگی فونت را از پایین پوشه باز کرده و آن را از روی کامپیوتر حذف می کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /