اموزش ساخت دوربین امنیتی توسط آیفون و وب کم لپ تاپ

اگر شما به دنبال راه اندازی یک سیستم دوربین مدار بسته و نظارتی هستید ، ما به شما اپلیکیشن “AtHome app” را معرفی می کنیم.این اپلیکیشن به راحتی و بی دردسر برروی آیفون و مک اجرا می گردد .حال قصد داریم تا نحوه ست کردن و تنظیمات این اپلیکیشن را بر روی مک و آیفون ، گام به گام برای شما آموزش دهیم.

 

تنظیمات مربوط به مک :

 

در ابتدا شما باید به این وب سایت مراجعه نمایید و از داخل آن ، ویدئو استریمر AtHome را برای مک دانلود نمایید.در حقیقت این اپلیکیشن کلاینتی است که (client application) ، ویدئوهای ضبط شده را برای آیفون شما ارسال می نماید.

 

 

حالا شما بایستی برای وب کم لپ تاپ خود ، یک نام کاربری و یک کلمه عبور تعریف نمایید.توجه داشته باشید که این نام کاربری و کلمه عبور را حتما به خاطر بسپارید! چرا که از این پس ، وب کم شما ، با این نام کاربری و کلمه عبور با آیفون شما مرتبط می شود.

 

 

پس از اینکه پروفایل خود را ایجاد کردید به پنجره صلی AtHome دسترسی کامل خواهید داشت.در این پنجره شما توانایی انتخاب زاویه دوربین را دارید.از تنظیمات مهم دیگری که در این صفحه می توانید تغییر دهید ، کیفیت تصاویر ، کیفیت مربوط به ضبط فایل ویدئویی ، محل ذخیره شدن فایل و سایر تغییرات دیگر می باشد.اما مهم ترین قسمت این پنجره ، قسمت پایینی آن است ( دقیقا پایین ، سمت چپ ).همانطور که در تصویر زیر اشاره شده است ، مقصودمان کادر “Streamer Settings” می باشد.این قسمت به این دلیل حائز اهمیت می باشد که ، داخل کادر مذکور ، شناسه کانکشن شما یا CID شما درج شده است.این شناسه بسیار مهم است زیرا در گام های بعدی که باید با لپ تاپ ارتباط برقرار کنید به این شناسه نیاز پیدا خواهید کرد.

 

 

تنظیمات مربوط به آیفون یا هر دستگاه ios دیگری :

 

اپلیکیشن ” AtHome” را از اینجا دانلود کرده و نصب نمایید و اجرا کنید.در هنگام ورود به این اپلیکیشن ، چند صفحه معرفی و مقدمه برای شما باز خواهد شد و سپس وارد قسمت تنظیمات می شوید.دقت کنید که در این مرحله از تنظیمات ؛ شما شما بایستی تنظیمات دقیق و لازمه برای ردیابی دوربین را با دقت و وسواس انجام دهید.اطلاعات حساب کاربری و همان شناسه CID که در بالاتر به آن پرداختیم ؛ را وارد کنید.پس از اتمام این مرحله ، گزینه ” Done” را لمس نمایید تا تنظیمات ذخیره گردند.

 

 

 

با موفقیت پشت سر گذاشتن این مرحله ، شما به خوبی ارتباط میان مک و آیفون را برقرار ساخته اید و قادر خواهید بود تا از طریق آیفون خود ؛ به دوربین مک دسترسی داشته باشید.حتما قبل از تماشای ویدئو های ضبط شده ارسالی ، نامی را برای دوربین خود انتخاب کنید.

 

 

 

علاوه بر ویژگی ها و توانایی های یاد شده این اپلیکیشن ؛ باید به توانایی امکان تنظیم تایمر برای آغاز خودکار ضبط اشاره داشت. حتی ؛ ” motion detection mode” یا “حالت حساسیت دوربین به حرکت” نیز توسط شما قابل تغییر و تنظیم است ! ( این دو امکان ذکر شده ، در صفحه ” Live Video” در دسترس شما خواهند بود )

 

 

اما صفحه ” Live Video” چیست !؟ در حقیقت صفحه ” Live Video” محلیست برای تماشای آنلاین ویدئوهای ارسالی از مک.

 

حال شما می توانید از دوربین امنیتی خود که آن را با کمترین هزینه ممکن و ساده ترین عملیات نصب و راه اندازی ایجاد کرده اید ؛ لذت ببرید ! همچنین گفتنی است که ، اپلیکیشن “AtHome” ، یک نسخه ۷.۹۹ دلاری ($۷.۹۹) نیز دارد.در این نسخه هیچ گونه محدودیت و لیمیتی برای استفاده دستگاه های ضبط ویدئو وجود ندارد و حتی از چند CID پشتیبانی می نماید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /